9 grudnia 2008

Blog z sercem

Witajcie!
Chciałam się z Wami podzielić radosną informacją:D. Otóż dzis na blogu znalazłam wspaniałą niespodziankę.
Zostałam wyróżniona przez Gabcię i włączona do grona "sercowych" scraperek. Bardzo, bardzo Ci dziękuję:*:).
Jestem bardzo mile zaskoczona bo przecież mój blog istnieje od niedawna a tu taki surprise:)





Zasady są takie:
1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie sie na 3 tematy:

-Twoja pierwsza miłość
Przeżyłam ją w szkole podstawowej. Nadal się kumplujemy, chociaż każde z nas ma swoją rodzinę.
-Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
Pewien drogowy wypadek, który przez długi czas mi się śnił
-Przedmioty bliskie sercu
Obrączka, pierścionek zaręczynowy i zdjęcia moich bliskich.

No i pozostalo mi jeszcze wyróżnienie kilku osób, które tworzą następujące blogi:
-artystycznie-własnoręcznie
-moje pokraczne twory
-po godzinach
-jaszmurkowe krzywulce scrapbooking
-tworzysko finnabair
-scrappassion
GRATULACJE!!!:)


Pozdrawiam:)
-Zielonooka

1 komentarz:

finnabair pisze...

dziękuję, dziekuję i jeszcze raz dziękuję - strasznie przyjemnie otrzymywać takie wyrżnienia,i wiedzieć, że t co robie cieszy innych :*
od razu mi lepiej - a taki miałam ponury dzień :)