29 stycznia 2009

Mała zajawka...

...tego co robię. Jeszcze nie mogę pokazać całości bo Ktoś tu do mnie zerka a to ma być niespodzianka więc pokażę w następnym tygodniu:)

Dziś tylko małe tajniki;)))






Ps to jeszcze wszystko w częściach, niesklejone:)

Pozdrawiam:)

-Zielonooka


KREATIV BLOGGER


Dostałam ponownie wyróżnienie Kreativ Blogger tym razem od Jowity. Dziękuję serdecznie! To kolejny kopal by brać się ostro do roboty;)



Zasady przyznawania nagrody są następujące :

- umieszczamy logo na swoim blogu,
- wrzucamy namiar na bloga osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę,
- nominujemy co najmniej 7 innych blogów,
- podajemy linki do owych blogów,
- nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji.


Wiem, że większość z Was otrzymała to wyróżnienie ale myślę, że to nie szkodzi dostać je jeszcze raz:) i tak Kreativ Blogger otrzymują ode mnie:
1. Maugo
2. Karola
3. Flora
4. Piekielna Owca
5. Mamajudo
6. Anet

Gratuluję i pozdrawiam:))

-Zielonooka

4 komentarze:

Margaretka pisze...

Piękne szyfonowe kwiatki i te perełkowe ćwieki i wszystko w moim ulubionym kolorze:))

Magda Łuczak Art pisze...

się pięknie zapowiada :)
tym bardziej jestem ciekawa efektu końcowego, bo ja właśnie teraz też nad szyfonem pracuję :)

Anonimowy pisze...

zapowiada sie bardzo ciekawie,te kolorki i te kwiatki szyfonowe,miodzio:)

Maugo pisze...

Dziekuje za wyroznienie :) A zajawka bardzo ciekawie sie zapowiada :)