8 stycznia 2009

spóźnione

Witam!
Dzisiaj chciałam się pochwalić jak ozdobiłam sobie świece, które dekorowały stół wigilijny. "Ubranka" zrobiłam dużo wcześniej ale z braku czasu nie pokazałam ich Wam więc teraz nadrabiam i pokazuję może ktoś zrobi sobie podobne na następną Wigilię:).





Potrzebne materiały:
- zwykłe białe świece(ja kupiłam w sklepie Tesco),
- czerony filc,
- wstążka w szkocką kratę,
- koraliki,
- filcowe gwiazdki,
- raffia
- i moje sztuczne piernikczki, o których pisałam wcześniej,
- dziurkacz, zszywacz, igła i nitka.

Pozdrawiam:)))
-Zielonooka

2 komentarze:

An z Chatki pisze...

Wrózźniłam Twój blog, szczegóły u mnie

Pozdr An
http://chatkawogrodzie.blox.pl/html

slodqa pisze...

rzeczywiście świetny pomysł z tą świeczką:) na nastepne świeta też takie zrobię (o ile nie zapomnę;) )
Pozdrawiam:)