24 lutego 2009

1, 2, 3 ...... polowanie czas zacząć :)


Z pewną nieśmiałością ogłaszam polowanie na cyfrę 1234 na moim blogowym liczniku.
Osoba, która jako pierwsza przyśle mi print screen ze stanem licznika 1234 na adres bguziczek@gmail.com otrzyma ode mnie Anioła + małą niespodziankę przydasiową.



Spośród tych, którzy zostawią komentarz pod tym postem wylosuję i obdaruję również jedną osobę. A podarunkiem będzie…………………………………. niespodzianka wykonana moimi łapkami:).

Wiem, wiem, że moje nagrody nie są może tak kuszące jak u scraperek no, ale cóż nie jestem scraperką i nie posiadam takich cudasiów jak one:) (pozdrawiam tu wszystkie scraperki:))

Przypominam jak się robi Print Screen.
Naciskamy klawisz na klawiaturze z oznaczeniem Print Scrn - wtedy komputer zapamięta aktualny obraz wyświetlany na monitorze. Następnie otwieramy nowy dokument w dowolnym programie graficznym i naciskamy równocześnie CTRL+V - obraz zostanie wklejony i wtedy zapisujemy go jako plik np: jpg. Wysyłamy jako załącznik do maila na podany adres.
I to wszystko, co musicie zrobić.

No to powodzenia………………………. odliczamy 3, 2, 1, 0 ……… start:)
Miłej zabawy:))

Ps Anioł nie ma takiej pomarańczowej buzi - światło dzisiaj do bani:/
Aha! Anonimy nie będą brane pod uwagę podczas losowania.

Pozdrawiam:*

-Zielonooka

8 komentarzy:

RosaliaArt pisze...

czyżbym była pierwsza? próbowałam już wczoraj, ale coś się działo i nie dało się wpisać komentarza. piękny ten twój anioł a i na niespodziankę się skuszę. staję więc w kolejce

Anonimowy pisze...

te aniołki zawsze są bardzo kuszące,wpisuje sie jako druga:)

Beata pisze...

poluje od wczoraj, bo miałam ten sam problem z zostawieniem komentarza, o którym wspomniała nicktośka. może teraz się uda?:)

Zielonooka pisze...

Hmmmm dziwna sprawa, mam nadzieję, że jest już ok.
Ps bo już myślałam, że nie chcecie brać udziału w zabawie;)
jeśli nadal są jakieś problemy to powiedzcie mi, proszę.(piszcie na maila)
pozdrawiam:)

rybania pisze...

To ja też ustawię się w kolejce :) Przy okazji pochwale się, że wczoraj zrobiłam podkładkę z klamerek według Twojego kursiku. Dziś pokażę jąu siebie.

miodo_oka pisze...

Jej, cudniasty ten twój śpiewający anioł :o)

Pozdrawiam ...

Jowita pisze...

Rany, co sie ze mna dzieje, czy mam jakies zawirowania czy co. Robisz takie cudnosci, zagladam do Ciebie za kazdym razem, a dopiero dzisiaj sie zapisuje. Podnosze rece do gory, jak nawyzej, aby uchwycic to, co bedziesz rozdawala :-)))

Magda Łuczak Art pisze...

wpisuję się, wpisuję :)
janioł śliczniasty!!!