6 lutego 2009

nadrabiam zaległości

Dostałam kolejne wyróżnienie od Jowity. Kochana, Ty mnie rozpieszczasz :)! Dziękuję Ci bardzo, bardzo!!! :):* Jestem mile zaskoczona.
To wyróżnienie to



Zasady przyznawania wyróżnienia:
1. Wstawić logo na blogu.
2. Wstawić link do osoby, która wyróżniła mój blog.
3. Nominować 7 kolejnych blogów.
4. Wstawić linki do tych blogów.

Oczywiście przekazuję dalej :).

Wyróżnienie otrzymują ode mnie następujące osóbki:
Gulka
Nowalinka
Mamajudo
Ola Smith
Kamilcia
Anka
Rosaliaa
Mamuta

Gratuluję:)

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i że chcecie tu do mnie zaglądać :).



Śmiechowe pieczątki
Jakiś czas temu kupiłam sobie takie pieczątki




ale dopiero wczoraj je użyłam


a kupiłam je (nie zgadniecie:)) w sklepie z ciuchami dla dzieci (hihi). Może wykorzystam je do wielkanocnych kartek.

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :) i słonecznego oczywiście :)).
Ps Wczoraj tak fajnie pachniało wiosną, że nawet ptaki się rozśpiewały wiosennie:)

-Zielonooka

6 komentarzy:

ola smith pisze...

Serdecznie dziękuję :) To miłe :)

A pieczątki - perwsza klasa! Owieczkowa - miód!

RosaliaArt pisze...

pięknie dziękuję! miło tu u Ciebiee

gulka pisze...

dziękuję za nagrodę :) a pieczątki hm... też takie mam :P kurkę znaczy :)))

Jaszmurka pisze...

A ja mam Owieczkę :D od Gulki :D

na na na na

bombowe są :)

Zielonooka pisze...

Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze:)
Ps A ja myślałam, że tylko mi się udało takie śmiechowe pieczątki znaleźć:)))
Pozdrawiam:*:))

Kamila pisze...

bardzo dziękuję :)to prawdziwe zaskoczenie - niezwykle miłe oczywiście :)))

stempelki bombowe :) i widzę, ze też zauroczyły cię organzowe kołokwiaty :)