27 kwietnia 2009

wyróżnienie

niedawno otrzymałam wyróżnienie od Kiciuli dziękuję bardzo, jestem miło zaskoczona:D.



(Teks wyróżnienia wędruje z bloga na blog)

What the "Let's Be Friends" awards is: These blogs are especially wonderful.This amiable blogger friends want to find his.They are not interested in self-glorification.Our hope is that when the tape of that price is passed,more friendships, and also to continue planting.Please, give these bloggers more attention.About these empires Blogger Award at eight,the eight bloggers and select the text in itsAward-mail with record.

Zasada - przekaż dalej, kolejnym 8 blogowiczkom.

Trudno mi wybrać tylko 8 blogowiczek gdyż duuuużo więcej jest wspaniałych osób, baaaardzo kreatywnych i niesamowitych:) ale oczywiście przekażę wyróżnienie dalej:)
Moje typy:
Beata
Tsumiko
Maugo
Asia Wu
Ania
Monia vel bobinia
Anamarko
Workingmum
Jowita
Karola
Inchmark
Pinie
Diane Duda
Siv Anne

sorki, że tak dużo ale nie mogłam się zdecydować, wyrózniłabym jeszcze inne blogi ale zostawię szansę innym:)

Pozdrawiam:) i dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie i liczne odwiedziny:)

-Zielonooka

6 komentarzy:

Siv Anne pisze...

Thank you so much.
Very nice of you, and I was very happy

Kayla pisze...

Dziękuję bardzo za wyróznienie! Przemiła niespodzianka na poczatek dnia.

Kayla aka Workingmum

Jowita pisze...

Rowniez bardzo dziekuje za przemile wyroznienie

Beata pisze...

I ja dziękuję za wyróżnienie! To bardzo miła niespodzianka:)

Monia vel bobinia pisze...

wow ostatnio w ogóle nie mam czasu na blogowanie, a tu taka miła niespodzianka :) bardzo, bardzo dziękuję

anamarko pisze...

Dziękujemy Kochana! :-*