12 maja 2009

zabawa w 4 czyli mała spowiedź;)

Do zabawy zostałam zaproszona przez An:).
Przyszła pora na potwora:) czyli chwila prawdy:D

4 miejsca, w których mieszkałam:
u rodziców,
na stancji,
w akademiku,
na samodzielnym mieszkaniu

4 miejsca do których lubię wracać:
dom,
morze,
las,
pewne państwo, które mnie pociąga

4 ulubione potrawy:
placki ziemniaczane,
spaghetti,
lasagne,
naleśniki z warzywami z sosem czosnkowym i serem

4 potrawy, których nie znoszę:
rosół,
golonka,
galareta,
flaki:P

4 pasje, hobby:
fotografowanie,
rękodzielnictwo,
ogrodnictwo,
anioły

4 miejsca, które zwiedziłabym, gdybym miała taką możliwość:
Hiszpania,
Holandia,
Szkocja,
Norwegia

4 seriale, programy, które lubię:
nie oglądam telewizji bo nie posiadam telewizora:)

4 miejsca pracy:
dom,
dom,
dom,
dom :)

4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć:
łatwiej jest mi napisać co chciałabym mieć
kąt, w którym można spokojnie popracować,
huśtawkę,
kominek,
ogródek

4 ulubione filmy:
„zielona mila”
„wyznania gejszy”
„biała sukienka”
„wieczór”
i stare dobre polskie filmy

4 ulubionych muzycznych wykonawców, zespoły:
nie mam takich, lubię muzykę z lat 60-tych i 80-tych,
czasami muzyka poważna,
reggae,
pop

4 rzeczy, które robię po wejściu na internet:
sprawdzam pocztę,
zaglądam na swój blog i na ulubione blogi
odwiedzam NK

4 osoby, które zapraszam do dalszej zabawy:
Kropelka
Tsumiko
Lena_WZ
Jowita.

-Zielonooka

ps nie gniewajcie się na mnie dziewczymy

coś dla rozluźnienia atmosfery;) pod tytułem "Ewolucja mężczyzn":))

Brak komentarzy: