5 sierpnia 2009

bajeczne szkiełka i wyróżnienie

takie sobie kamyczki zrobiłam:)



Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo Alexls, Ani z Fioletowego Poddasza i Rachel za sympatyczne wyróżnienie, jest mi bardzo miło:***. Dziękuję, że zaglądacie tu do mnie, że zostawiacie po sobie ślad w postaci miłych komentarzy i wciąż bijącego licznika:D. Serce się raduje i chce się tworzyć dalej:D.


Dziękuję:***



Uwierzcie, ciężko mi przyznać tę nagrodę tylko kilku osobom gdyż wszystkie kreatywne osóbki, które są w moich zakładkach są bardzo wyjątkowe i każda z nich tworzy coś niezwykłego. No ale skoro muszę i obiecałam też Alexls, że nie będę jej zatrzymywać więc przekazuję ją dalej:)
Karoli
Beacie
Buziakkk
Agnieszce
Ani
Uli
No i przekazuję ją również dziewczynom, które mi ją przyznały.

Dziękuję jeszcze raz:***

Pozdrawiam słonecznie:D

-Zielonooka

13 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Ojej nigdy nie wiem co w takiej sytuacji powiedzieć, ech nieobyta...
Strasznie się cieszę, że moje prace w jakiś sposób Cie inspirują, to świetna sprawa :) Bardzo bardzo dziękuję!!!!

k_maja pisze...

śliczne kamyczki! i takie 'letnie' :)

Rachel pisze...

kamyczki śliczne!!! a wyróżnienie jak najbardziej zasłużne!:)

Martyna pisze...

Kamyczki świetne, poluje na nie od jakiegoś czasu (tzn. na surowe), ale zapasów nie uzupełniają... :(

rudlis pisze...

Kamyczki bajecznie kolorowe :)

Wyróżnienia gratuluję:*

Fioletowe poddasze pisze...

Proszę i dziękuję :) Kamyczki śliczne. Ja też zrobiłam kilka, podkleiłam wyciętym magnesem z danonków i na lodówce się trzyma :)

SentiMenti pisze...

śliczne te kamyczki, takie delikatne i pastelowe :)

Luna77 pisze...

Kamyczki bardzo ładne, podobaja mi się szczególnie ich kolorki :)
Wyróżnienia gratuluję!

Encza pisze...

Piękne szkiełka w moich ulubionych pastelach - cudności. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi naprawdę super miło, nie wiem jak dziękować:)
Pozdrawiam:)

Zielonooka pisze...

Ulu - proszę bardzo:)
k-maja - dziękuję:*
Rachel - dziękuję:*:D
Martyna - dziękuję:*, sprawdź na allegro tam też są:)
Rudlis - dziękuję:*
Aniu - dziękuję:*, z tymi magnesami to fajny pomysł:)(też zrobiłam sobie kilka tylko inny magnes wykorzystałam:))
SentiMenti - dziękuję:*
Luna77 - dziękuję:*
Aniu - dziękuję i gratuluję:* - zasłużyłaś, Twoje prace są nieziemskie:)

Beata pisze...

Serdecznie dziękuję za wyróżnienie:) a szkiełka są cudniaste!

Karola Witczak pisze...

Beatko - gratuluję wyróżnienia, to strasznie sympatyczne i w pełni zasłużyłaś, poza tym ogromnie Ci dziękuję za tak miłą niespodziankę! :* A przede wszystkim - kamyczki są takie urocze! Buziaki!

meanwhile pisze...

śliczne, urocze, też takie chcę!