11 września 2009

nowy sklepik się rodzi i powstała słodka karteczka

Witajcie :D

moje drogie Koleżanki i Koledzy (chociaż wątpię czy jakiś facet tu zagląda prócz mojego męża:D).

Pewna miła Osóbka poprosiła mnie abym przekazała Wam dobrą wiadomośc:).
Otóż moi Drodzy powstaje nowy sklepik z akcesoriami nie tylko dla scraperek ale ogólno-artystyczno-hobbystyczny więc będzie można nabyć przeróżne rzeczy.
HopmArt to nazwa tego sklepu, mieści się on w USA (klik w nazwę a przeniesie Cię do sklepiku).

Sklep zapewnia:
-stałe dokładanie nowości
-korzystne promocje
-dla powracających klientów zniżki
-możliwość dowolnego przelewu
-jeśli potrzebujesz czegoś to postarają się to dla ciebie znaleźć (oczywiście jeśli to możliwe)

Tak jak już pisałam sklepik się rozwija więc mile będą widziane wszelakie porady techniczne za co również udzielane będą zniżki.

Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o HopmArt zapraszam Cię tu <--klik


I do tego wszystkiego słodka kartka na deser



Mirabeel dzięki wiesz za co:*

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:***

-Zielonooka

11 komentarzy:

maj. pisze...

Rewelacyjna wisienka :))) Mniamuśna bardzo!!!

Lena Wz pisze...

Ten guziczek jest bardzo, ale to bardzo apetyczny!!!
A za sklep "uduszę" ;-)
Już się rozchorowałam na stemple i tusze ;-)
Buziole :-)

Zielonooka pisze...

Maj. - dziękuję:*
Lena - dziękuję:*
yyyyyyy no cóż..... yyyyyy ale nie duś zbyt mocno;)

rudlis pisze...

Karteczka naprawdę słodka...mniam :)
A HopmArt już zdążyłam poznać - wydając pieniądze na bardzo potrzebne przydasie ;P

Zielonooka pisze...

Rudlis - dziękuję:*
a przydasie zawsze są potrzebne nawet jak nie są:D

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Śliczna kartka!! :*

Anonimowy pisze...

ale mi narobiłaś smaka na słodycze :)
i na nowy sklepik też :)

oswojone hobby pisze...

o kurcze wyskakuje mi error jak chcę pooglądać sklep :(

Anna Zaprzelska pisze...

Ooo, przesłodka! I jak super pasuje ta papierowa serwetka!

Margaretka pisze...

Karteczka urocza i delikatna:))
A sklep pełen potrzebnych skarbów ;)

Ajgacia pisze...

i ja dzieki twojej wiadomosci juz robie liste gadzetów z HopMartu... zaczyna sie ona niebezpiecznie wydluuuuuuuuuzac
DZIEKI za info, juz wrzucam ja do swojej biblioteki jako stala pozycja