14 stycznia 2010

chwalę się:)

Nie odzyskałam jeszcze starego dysku więc nie mogę pokazać to co chciałam ale za to pokażę Wam (w końcu) prezenty jakie dostałam od dziewczyn w ramach wymianki bożonarodzeniowej.
Od Brises


w pudełeczku były przepyszne pierniczki:)


Od Kasi



cudne makaronowe Aniołki
szydełkowe gwiazdki, które wiszą w oknie

od Ani z fioletowego poddasza


piękny breloczek do kluczy
kolczyki w moim (ostatnio) ulubinym kolorze

Niedawno przyleciał do mnie jeszcze jeden prezent od Jowitki, który otrzymałam w ramach zabawy "Jeśli nie teraz to kiedy?".
Dostałam piękny komplet z moim ulubionym (ostatnio) turkusem:D.



piękna rameczka na zdjęcie

Dziękuję Wam dziewczyny:****, sprawiłyście mi wielką radość:).

To chyba wszystko na dzisiaj:), okrutnie boli mnie głowa w okolicach skroni od wczoraj. Wybaczcie za błędy jeśli takowe są, nie mogę się skupić:/ przez ten ból.
Pozdrawiam serdecznie

-Zielonooka

7 komentarzy:

agawphotography pisze...

Prześliczne prezenty :) bardzo fajna zabawa :)Za rok chętnie się przyłączę :) A poki co zapraszam na mały konkurs na mojego bloga ;)

BETIK pisze...

Prezenty godne pozazdroszczenia:)

madebyviva pisze...

wow ile dobra trafiło do Ciebie na te Święta!! Śliczne prezenty otrzymałaś, widać, że z sercem tworzone :-).

Iwa pisze...

Musiały Ci sprawić wiele radości! Są przepiękne.

Iwa pisze...

P.S. A na mocne bóle głowy dobre jest nasmarowanie skroni olejkiem z mięty pieprzowej.
Pozdrawiam

Margaretka pisze...

Prezenty cudne!:)

Safrin pisze...

Same cuda wsrod prezentow :)