17 marca 2010

mała wymianka


Jakiś czas temu dostałam maila od pewnej dziewczyny, której biżuteria bardzo mi się podoba, zaproponowała małą wymiankę a ja się zgodziłam bo sama miałam zamiar do niej napisać w tym celu:D (wyprzedziła mnie:))).
Agnieszka zrobiła dla mnie piękne kolczyki z łezkami Swarovskiego, takie o jakich marzyłam. Te szkiełka są przepiękne i w moim ulubionym kolorze:)).
Powiem Wam szczerze, że bardzo ciężko robi się zdjęcia biżuterii i to jeszcze takie by pokazać jej piękno. Co się namęczyłam z tymi kolczykami by pokazać jakie są piękne to wiem tylko ja:D.





Ja dla Agnieszki zrobiłam notesik. Wytyczne: turkus z fioletem lub ciemnym różem albo z oliwką...jakby w całości znalazł się Anioł to będę szczęśliwa - napisała Aga:).
Nowa Amber mnie zaskoczyła więc aby troszkę ją rozjaśnić zastosowałam biały embossing.






biały puder kupiłam TU




Miłego dnia:)

-Zielonooka

10 komentarzy:

ALEXLS pisze...

Piekne rzeczy powstaly w tej wymiance! (co mnie oczywiscie wcale nie dziwi!) Kolczyki napewno pieknie podkreslaja Twoje oczy a starania o dobre zdjecie doceniam! Wyszlo naprawde swietnie!
Notesik - marzenie!

InusiaM pisze...

świetna wymianka, rzeczy super.
ja wiem ile się trzeba namęczyć by zrobić fotkę Swarkom.

Rybiooka pisze...

Gdym nie przeczytała że to NEW Amber nie domyśliła się, świetnie ten emboss wyszedł ;)
Notes ma cudne kolory ;)i te kwiatki ....

Niebiesko_Oka pisze...

Extra notes!
A kolczyków zazdraszczam ;).

madebyviva pisze...

piękne dostałaś kolczyki i równie piękny notes zrobiłaś!

JaMajka pisze...

Notes wyszedł bajeczny :) Te drobne kwiatki mnie urzekły i ta przeszyta tasiemka szyfonowa. I Anioł naprawdę rewelacja. Notes i kolczyki warte siebie :)

BETIK pisze...

Normalnie chylę czoła za to, w jaki sposób wykorzystałaś nową amber! W tym wydaniu taka lekka ona... chyba dzięki temu embossingowi... Piękny notesik:)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Beatko piękny notesik zrobiłaś i cudne kolczyki dostałaś.

Agnieszka pisze...

Dziękuję Kochana:*
Niech Ci dobrze służą w życiowej podróży:)
Całusy!

Peninia / Gosia pisze...

Ach jaka śliczna wymianka:))Cudo:))