2 sierpnia 2010

karteczki:)

korzystam bo jest jeszcze net:)) (nie wiem co się dziś z nim dzieje ale świruje:/)

Ślubna na Karolowych papierkach z kolekcji Idylla.






dziurkacz i farba pękająca od Endiego:), skrzydła ze Scrapińca


I jeszcze jedna karteczka na wyjątkową rocznicę urodzin dla taty mojej Sąsiadki:)





kwiatki robione wg tego kursu

To chyba na dzisiaj wszystko, idę teraz trochę popracować nad ......... hehehehe nie powiem :)

Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy:))



-Zielonooka

20 komentarzy:

Fioletowe poddasze pisze...

Ale cudne karki!!!
Zaraz zerknę na kursik :)
Znowu mi ręce odpadną :)

Mrouh pisze...

Obie piekne, ale to ta z serduszkiem mnie zachwyca!

BETIK pisze...

Dobrze Cię widzieć znowu:) Piękne kartki! obie:*

Bea pisze...

cudne!!!
obie piękne, ale te serduszko skrzydlate wprost porywające!

Joanna Oborska pisze...

Ta 70-ka jest rewelacyjna!
Beatko, niech Ci nie będzie wstyd;) Też mam zaległości:( Czasami nie da rady być wszędzie.

pyt.ka pisze...

śliczne obie. :)trudno ocenić, która ładniejsza. :)))

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Kartka męska niezwyczajna i szykowna, bardzo ładna oczywiście.
Ślubna zauroczyła mnie nieco bardziej, bo generalnie mam obawy w użyciu (zastosowaniu) papierów w kratkę czy w linię, no... takich geometrycznych, a Ty? Nie dość kratkowane papiery, to na dodatek różne kolory (całkiem wydawały by mi się nieślubne), a Ty tak cudnie je spasowałaś, że oczy mi się świecą jeszcze teraz. No i te skrzydła do kratkowanych papierów. Ja... ja... padam do stóp i całuję rączki Madam Beata.
A Twoje oczka to niepokoją mnie... dbaj o nie, bo... no dbaj, bo jeszcze chcę mnóstwo, mnóstwo oglądać cudów tutaj. :*

jolanta.m pisze...

karteczki cudowne:)
na kursik też musze zerknąć-bo kwiatuszki są czarujące:)

jola_zola pisze...

przepiękne kartki!!!
Niesamowity talent masz:)

Mirabelka pisze...

ta z serduszkiem jest niesamowicie piękna!!!

Tusia Lech pisze...

Obydwie są fantastyczne! Podziwiam twoją umiejętność kartkowania :)

KOLOROWY ptak pisze...

Piękne prace! Nic dodać nic ująć! Uwielbiam Twoją twórczość!

Lili pisze...

oj, obie piekne. każda w swojej kategorii, dlatego nie zdecyduje, która ładniejsza... kwiaty wyszły bosko:)

-Renia- pisze...

Przepiękne kartki!!! A ślubna to w ogóle....

Iwona Rutkowska pisze...

Wszystkie są po prostu piękne :)

Nowalinka pisze...

Na Twoje kartki można patrzeć i mruczeć jak kot, z samej przyjemności patrzenia na nie :)
Jak to mówią: Idealne :))

Anna Zaprzelska pisze...

Prześliczności, Beatko!

Iwona Kłys pisze...

dawno nie byłam na Twoim blogu, a jak przyszłam to wyjść nie mogę;) co za cuda... działasz bardzo inspirująco... chyba odstawię na chwilkę "biżuty" ja też chcę takie ładne cuda robić... jeszcze raz podziwiam Twoją staranność pracy
Pozdrawiam, Poli

ZielonySzalik pisze...

Kartki są śliczne! Takie retro. W szeczulności przypadła mi do gustu ta dla taty sąsiadki. jest cudowna!

Huma pisze...

Śliczniaste kartuchy:)