20 września 2010

projektowy komplet

Niedawno zostałam zaproszona przez Tusię do DT sklepu scrapki.pl. Kiedy dotarła do mnie przesyłka z przydasiami do prac od razu zaswędziały mnie łapki i w mgnieniu oka poszły w ruch nożyczki.
Komplet jaki stworzyłam jako projektantka dla sklepu scrapki.pl nie jest w moich kolorach ale bardzo podobały mi się papiery i poczułam, że czas na wyzwanie, czyli zmierzenie się z kolorami, które raczej nie goszczą w moich pracach. Ku mojemu zdziwieniu łatwo poszło bo papierki obu firm świetnie ze sobą współgrają:).
A tak prezentuje się komplet:






Użyte produkty:
Pink Paislee - Queen Bee - Honey Bee
7gypsies - Venice - Murano
perełki w płynie - Ranger - Lemon Yellow

Tych, którzy jeszcze nie znają sklepu zapraszam serdecznie TU i zapraszam również na sklepowy blog, na którym znajdziecie mnóstwo inspiracji naszego Zespołu projektowego:)

Pozdrawiam

-Zielonooka

25 komentarzy:

madebyviva pisze...

Piękny komplet! Kartka CUDO!

WiKKori pisze...

Piękny zestaw wyszedł spod Twoich rąk. Ciekawe zestawienie - i kolorów, i wzorów.

asica.p pisze...

ten komplet jest przepiękny!

Gala J. pisze...

super wyszło, faktycznie te kolory do siebie pasują idealnie :)

Zuza pisze...

świetny :)

tulipanka pisze...

Piękny komplet :) no i gratuluję dołączenia do DT sklepu Tusi :) Gratuluję!!

MOLLIK pisze...

gratuluję!!!!! :)

komplecik jest piękny :)

anai.pl pisze...

no w końcu moge głośno powiedzieć - gratuluje :)
baaaaardzo się ucieszyłam tą wiadomością.
a komplecik super. te papiery również mi wpadły w oko ;)

Encza pisze...

Piękny i wysmakowany komplet:) Gratuluję DT!
pozdrawiam:)

Nowalinka pisze...

Zdolna projektantka to i zestaw piękny :)

BETIK pisze...

Nowalinka prawdę mówi:*

rudlis pisze...

Komplecik miodzio :)))

Kasia G. pisze...

Moje gratulacje Beacia :)a komplecik boooski:))))

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Komplet bardzo milutki, kolorki takie mięciutkie. Do przytulenia taki, o przywłaszczeniu nawet nie marzę. Piękny zestaw.

Mrouh pisze...

Fantastyczny zestaw! Myślę, że Tusia dobrze wybrała, takie prace na pewno przysporzą jej klientów!

Noami pisze...

no w koncu sie dobilam tutaj

kochana jak bym byla blisko to bym cie wysciskala tak sie ciesze ze trafilas do zespotlu Tusi:) piekne prace robisz a teraz z nowymi przydasiami to bedzie szal pal, komplecik przeuroczy :)

Magda Łuczak Art pisze...

cudnie wyszło!
pozdrawiam ;*

Anonimowy pisze...

Świetnie wyszło =]

Róża pisze...

Fajna rodzinka. Rodzinne podobieństwo :-)

Daria tworzy pisze...

Przepiękny komplet- naprawdę ci się udał :)

Karola Witczak pisze...

Kochana, komplet jest przecudny! Mnie nie było łatwo pracować kiedyś z tą kolekcją, a Tobie poszło jak z płatka! :*

Gosik pisze...

piekny zestawik :D

Fioletowe poddasze pisze...

Przepiękny komplecik! Gratuluję :)

Merrymaking pisze...

Piękny komplecik! Wygląda po prostu uroczo :)

UHK Gallery pisze...

Piękne!!!!!!!!!!!!!!!!
I moje gratulacje - fajnie tak u Tuśki być :D