16 października 2010

na folkowo

Plan miałam całkiem inny co do tej kartki ale, że czasu było mało więc zbytnio nie mogłam szaleć.
Kartka została wykonana w ramach podziękowań dla założycieli, z okazji 30-lecia Zespołu Tańca Ludowego - Mali Gorzowiacy.






Musicie przyznać, że te kwiaty Primy są piękne a na zdjęciu firmowym tak super nie wyglądają - zaskoczyły mnie bardzo gdy je zobaczyłam na własne oczy:)



Kartka jest dość spora bo 20x20cm czyli mały scrap:)

Powiem Wam w sekrecie, że kiedyś bardzo chciałam tańczyć w takim zespole i nawet jeden kolega bardzo chciał mnie tam zaciągnąć ze względu na długość moich włosów (do pasa) ale niestety szkoła, do której uczęszczałam nie pozwalała mi na takie szaleństwo - niestety zbyt duża ilość godzin:/.

Materiały użyte w pracy:
*dziurkacz brzegowy MS - Floral Vine
*dziurkacz MS - gałązka z listkami - Frond Branch
*papier 7gypsies - Venice - Campo
*papier 7gypsies - Venice - Canal
*papier 7gypsies - Conservatory - Magpie
*perełki w płynie - Ranger - Liquid Pearls - Gold Pearl
*kwiaty - Prima - Athena - Skylight


Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze:***
3majcie się ciepło, u mnie ponuro i pada:/

-Zielonooka

4 komentarze:

madebyviva pisze...

Przepiękna forma podziękowania! naprawdę śliczny scrap/kartka :-)

Karmeleiro pisze...

ale fajna! taka inna! i nowa skórka na blogu - niesamowicie mi się podoba!

Huma pisze...

Super, na pewno założyciele zostali uszczęśliwieni:) Kwiatki rzeczywiście śliczne:)

Ludkasz pisze...

wow, fantastyczna:)