4 lutego 2011

myślę, że już mogę;)

pochwalić się prezentami urodzinowymi jakie dostałam.
Piękna, zielona karteczka i to co lubię czyli kwiatki - od Tusi




Cudny kalendarz od mojej imienniczki czyli Betik



Od Leny, koleżanki ze studiów, dostałam kopertę słodyczy, które automatycznie wciągnęłam przy zmywaniu naczyń;) i piękne kolorowe mydełko, które tak cudnie pachnie że również chciałoby się je zjeść;D.
Od Moniczki srebrny komplet - bransoletkę i kolczyki z kalią:*

Jeszcze raz dziękuję za prezenty:******* no i oczywiście życzenia, które spłynęły do mnie zewsząd - serdecznie dziękuję:****



Pozdrawiam i zapraszam Was jutro na małą niespodziankę:)


-Zielonooka

4 komentarze:

Kasia Udalska pisze...

Jestem tu dość nowa i nic nie wiedziałam o żadnych urodzinach, no ale skoro już wiem, to życzę wszystkiego najcudowniejszego i spełnienia wszelkich marzeń :) Piękne prezenty dostałaś :)

agea pisze...

piękne prezenciki:)

lauren bergold pisze...

happy *HAPPY* happppppppy birthday to you, dear miss z!!! & i hope you have your best year YET!!! :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Beatko wszystko niech się u Ciebie dzieje w miłości i pokoju i powodzeniu i wszystko niech będzie tak jak być powinno :)