13 lutego 2011

wróżkowa ramka

taka dla ozdoby, powstała pod wpływem chwili, a do zrobienia jej zainspirowały mnie niezwykłe rub-onsy ramkowe.

Przepraszam Was za ilość zdjęć ale nie mogłam się zdecydować:/




Drewnianą ramkę pociągnęłam białą farbą akrylową i pękającą, gdzieniegdzie odstemplowałam motyw serwetkowy dający efekt delikatności.




Z papieru Graphic 45 Primrose Cottage powycinałam róże i powygniatałam im płatki by były bardziej przestrzenne, wróżce dokleiłam skrzydła tak aby wydawało się, że gdy tylko skończy grać zaraz odleci.







Do zrobienia tej ramki użyłam lutowego zestawu "Springtime Pixie" dostępnego TU.
Zapraszam też na PDP, czekają tam na Was codziennie nowe inspiracje, zobaczcie co z tego kitu można jeszcze wyczarować.:)

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)))

-Zielonooka

19 komentarzy:

ALEXLS pisze...

I dobrze ze tyle zdjec! Przepiekna praca to i fajnie sobie ja tak dokladnie podpatrzec! Ach! Tyle smacznych szczegolikow!
Pozdrawiam:)

Ewik21 pisze...

przepiekna rameczka !!! taka delikatna i zwiewna cudo!!

Kasia G. pisze...

piękna! mmmm...rozmarzyłam się :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Such a beauty!!!

Malgodia pisze...

Coś pięknego! Zachwyciła mnie :)

paulisia pisze...

cudowna!! kompozycja, kolory i dodatki! wielkie WOW!

Nowalinka pisze...

Przecudna, magiczna, wspaniała! :)
Tez mam ostatnio ciągoty do ramek, przerobiłam już 8 :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przepiękna jest, bardzo magiczna, delikatna i zwiewna :)

Tusia Lech pisze...

Przepiękna!!! Wróżki byłyby zachwycone, gdyby mogły ją zobaczyć :)

Agnieszka M pisze...

Beatko przepiękna praca!! Podoba mi się strasznie ta ramka, sama nie mogłabym się jej oprzec :)
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

ushii pisze...

miałam problem z dodaniem komentarza u Ciebie ostatnio :( nie wiem czemu...
a musiałam koniecznie, bo takie cuda pokazujesz, ze oj :) może teraz się uda?

Przepiękna ta rameczka - po prostu przepiękna! I ta poprzednia, dla Tusi - też zachwycająca!
Jak ja lubię do Ciebie zaglądać, od razu mam ochotę sama się za coś wziąć :) I tylko żebym efekty miała też takie, a tu guzik hehe :D
Chylę czołą, bo rameczki są boskie!

Pozdrawiam!

OriBella pisze...

Rameczka cudeńko, u mnie na tapecie też ramki, a Ty inspirujesz, bardzo:)))

Kamila pisze...

Beatko, piękna ramka !! uwielbiam te wróżki :)

Tonia pisze...

Ciekawa praca! Gdybyś tak fajnie opisywała z taką ilością zdjęć byłoby na prawdę super!Poświęć troszkę więcej czasu i opisuj tak dokładnie wszystkie prace, prrrooooszęę :)!!!!!
Pozdrawiam

Joanna Oborska pisze...

Wiosenne cudeńko :)

cyga pisze...

fantazyjna, w sam raz do różanej altanki

Kasia Udalska pisze...

Kolejne cudo... Uwielbiam Twoje prace! :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękna :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Czarująca ramka do zaczarowanego ogrodu lub zaczarowanego pokoju. Pięknie Beatko ostatnio Ci się styl zmienił, na korzyść dla moich oczu i duszy.