18 marca 2011

taki trochę starociowy?



Dość prosty w swej formie notes/pamiętnik dla tych, którzy nie lubią zbyt wielu ozdób i plączących się tasiemek.
Wykorzystałam tu prawą i lewą stronę papieru Love Letters firmy Pink Paislee oraz rubonsy firmy Glitz - znajdziecie to w zestawie "Floribunda". Poszarpałam trochę brzegi, potuszowałam, dodałam trochę stemplowych motywów, przeszyć maszynowych oraz kawałek dratwy i Voilà :).




Dziękuję serdecznie za wszystkie wyróżnienia, którymi mnie obdarzacie. Nie mogę ich przekazać dalej, chociaż pewnie powinnam ale muszę przyznać, że bardzo mi ciężko jest wybrać tylko kilka blogów spośród tak wielu utalentowanych osób. Nie gniewajcie się na mnie ale nie potrafię zdecydować, to zbyt trudne dla mnie zadanie. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie:).
Bardzo dziękuję za każde dobre słowo, które tu dla mnie pozostawiacie:*

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na PDP po garść inspiracji:)
Aaaaaaaa no i miłego weekendu, oby był słoneczny:))



-Zielonooka

16 komentarzy:

Unknown pisze...

fajowy staroć

Kasia G. pisze...

piekny Ci wyszedł :)

Eseniya pisze...

Красивый блокнот! Стильный, строгий! ))

Elena Litvinova pisze...

wow!

Scraperka pisze...

prosty ale subtelny:)))

Art_Dorota pisze...

ale fajniasty :) kocham ten starociowy styl. Pozdrawiam serdecznie

Kasia Udalska pisze...

Do teraz nie wiedziałam, że bardzo lubię notesy w takim stylu - teraz się dowiedziałam, bo Twoja praca jest piękna! :)

Monika Skrzypek pisze...

Uwielbiam takie notesy!
A ta mozika ze słów... no bardzo, bardzo :-)

lauren bergold pisze...

i ♥LOVE♥ this...but then...i love everything you make...you're a wonder!!!

(ps: i also vote for a nice, WARM, sunny, happy weekend...and the HUSBAND is at home finally, so i will settle for that!) :)

Saskia pisze...

Gorgeous!!!!!!!!!!

Kasia pisze...

oj zielono mi ;)

Catherine SIWCZAK pisze...

Wow ! This is just wonderful !!!
I LOVE it !
Catherine

Peninia / Gosia pisze...

Śliczny:)Cieplutko pozdrawiam i posyłam moc uścisków:)

Linda Breedlove pisze...

This is beautiful... you are one talented girl!!!! Have a happy day!

Kirsty Vittetoe pisze...

I totally agree with lauren, you should be queen of vintage/distressed project, 'cos nobody do vintage and distressed better than you Miss Z! Thanks for sharing your talent!

Tusia Lech pisze...

Przepiękny notes!!!! Ogromnie mi się podoba - zresztą jak wszystkie twoje prace :) :*