10 marca 2011

zabawa w liftowanie

Dziś jest 10 dzień miesiąca czyli nadeszła pora na zabawę liftową, tym razem liftujemy cudną pracę przezdolnej Anai. Uwielbiam jej prace i te wszystkie smaczki, które stosuje.
Nie powiem, łatwo nie było. Początkowo próbowałam trzymać się oryginału i zrobić go w takich samych kolorach co LO Ani ale szybko od tego uciekłam i poszłam w kolory, które lubię:).
Układ mniej więcej zachowałam. Zamiast drugiego zdjęcia zastosowałam journaling w postaci chipboardu z pozostawionym miejscem na wpis.




Dodałam trochę małych detali w postaci cudnych, szklanych kamyczków, aksamitnych i zwykłych rub-onsów. Muszę Wam powiedzieć, że to chyba pierwsze, jak dla mnie, które tak doskonale i z łatwością nanosi się na powierzchnię. Fantastyczne są te rub-onsy - POLECAM!!!




Prócz tego jak zwykle cudne kwiaty Primy, którym nie potrafię się oprzeć i których ciągle mi brak:). Jeśli dobrze się przypatrzycie to zobaczycie, że znów bawiłam się Glimmer Mistem i prócz podkolorowania nim tła, zastosowałam go również na kwitach, które w oryginale są białe.





Zapraszam Was do zabawy razem z nami, szczegółowe informacje znajdziecie na blogu scrapki.pl, tam również możecie zobaczyć prace- lifty całego Zespołu. Aby Was bardziej zachęcić powiem, że czeka na Was nagroda w postaci bonu o wartości 50zł na zakupy w sklepie scrapki.pl:)) To co, bawicie się??:D Czekamy na Wasze lifty do końca miesiąca:).


Materiały:
*Prima - Madeline - Chipboard Sticker
*Prima - Madeline - Notepad in a Box
*Prima - Madeline - Parsley Place
*Prima - Madeline - Pebbles
*Prima - kwiaty Athena - Powder Puff
*Tusz Archival - Coffee
*Prima - Madeline - papiery 6x6 cali
*Glimmer Mist - Turquoise Blue
*Tusz Distress - Vintage Photo
*Hero Arts - stempel - Circle Doily
*Prima - Madeline - Rub-onsy
*Prima - Madeline - Rub-onsy aksamitne


Pozdrawiam

-Zielonooka

5 komentarzy:

Iva pisze...

Krásná práce, detaily precizně doplňují stránku.
Hezký den
Iva

aaa pisze...

Pięnka praca i cudne detale, dopracowana w najmniejszym szczególe :)

anai.pl pisze...

szalenie mi się podoba ta praca :) naprawdę pięknie to wszystko dopasowałaś, zachowując swój cudny styl :) rewelacja :)

Agnieszka Posłuszny pisze...

Piękny, zestaw kolorów i wzorów po prostu urzekający! Może nie wypada... ale przyznam bez bicia, że podoba mi się bardziej niż oryginał :-)

lauren bergold pisze...

OH MY GOSH!!!!!!!! this is ♥DIVINE♥! seriously, one of the coolest LO's i have EVER seen in my life! (i hope you don't mind, i'm saving it in my "inspiration" file!)