27 maja 2011

Dama z widelcem

Czyli moje dziecię wygłupiające się przy obiedzie - ostatni z moich majowych projektów dla PDP. W rolach głównych papiery i dodatki z zestawu La Dolce Vita.



Po więcej zdjęć zapraszam Was TU.

Zapraszam Was również do zabawy z mapką - wyzwanie trwa do 5 czerwca więc macie jeszcze trochę czasu:). TU znajdziecie szczegóły dotyczące wyzwania i nagrody, jakie możecie zdobyć.

Przypominam również, że dziś jest ostatni dzień promocji na zestawy:
*February Kit - Springtime Pixie

*January Kit - My funky valentine
*December Kit - Times Square Twenty 11
*November Kit - Snow Shoe
które możecie kupić o 50% taniej, wpisując kod wednesday-bargains.


Pozdrawiam serdecznie

-Zielonooka

9 komentarzy:

aaa pisze...

Cudna forma Lo'sa! Niespotkałam się jeszcze z taką urzekła mnie!!!!
Zdjęcie wymiata (nie tylko widelcem) :)

fasoolka pisze...

Niezwykle urzekła mnie ta praca :) przepiękne papiery no i oczywiście zdjęcie rewelacyjne, świetne połączenie!!!

Peninia / Gosia pisze...

Och jaka śliczna praca...zachwyciła mnie!Cudo!Miłego dnia:)

Kasia G. pisze...

prześliczna praca....cudeńko! :)))

Karolina Bajek pisze...

Dziecię cudne i scrap też, piękne kolory!!!

UHK Gallery pisze...

Świetna praca :D

Kasia Udalska pisze...

Wspaniały scrap!!! Podoba mi się i temat, i zdjęcie, i układ, i kolorystyka, i dodatki. No po prostu cudowna praca!! :))

Dorota pisze...

Świetny scrap! Zdjęcie kapitalne :)

Kirsty Vittetoe pisze...

This is beautiful Miss Z, love the 60s feel you incorporate into this project, amazing!!!