11 lipca 2011

pudełeczko na małe co nieco;))

Pudełeczko te jest dość małych rozmiarów, mieści się w dłoni i zostało zrobione dla Gosi S. - dostała je ode mnie w czasie zlotu:)
Pudełko powstało prawie w całości z papieru Frou Frou z małym dodatkiem papieru Cottage Vine z kolekcji Vintage Whimsy firmy Girl's Paperie - jedna z moim ulubionych firm:)). 

A tak się prezentuje:)




No i oczywiście znowu nieśmiertelny i niezawodny gnieciuch:))


Czyż kolorki same w sobie nie są słodkie??:)) Piękne, prawda?:)



Wszystkie brzegi pudełka potraktowałam zielonym tuszem distress.




Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam:)

Przypominam także o rozdawnictwie na blogu Pixie Dust Paperie, które trwa do 18 lipca a szczegóły zabawy znajdziecie TU. Zestaw, który możecie wygrać to kit "Snow Shoe".

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego początku tygodnia:))



-Zielonooka

13 komentarzy:

Makola pisze...

Och... śliczne! :P

Unknown pisze...

Cudne, cudne i moooooje!!!!! Cukierasy były mniam!

Peninia / Gosia pisze...

Przepięknie:) Pudełeczko wspaniałe!
Cieplutko pozdrawiam i życzę słonecznego dnia:)

kacperm200 pisze...

świetne jest to pudełeczko :)
pozdrawiam :)

kachasek pisze...

cudny maluszek!!!

Lilka pisze...

Świetne pudełeczko!

JagaBa pisze...

i ja miałam okazje podziwiać "na żywca" to piękne pudełeczko..Twoje kwiaty-gnieciuchy są niezwykle urocze!!...nie mów nic Gosi..ale podebrałam jej kilka cukierasów..faktycznie były MNIAM:D

Catherine SIWCZAK pisze...

wonderful flower !

Dorota pisze...

Słooodkie pudełko! :)

PatiS pisze...

mmmmm przepyszne!!

Magdalena Przybytek pisze...

Śliczne, gnieciuch piękny !!!

agawphotography pisze...

Pięknie :) Bardzo ładnie dobrane kolorki :)

marrgott pisze...

oj śliczne śliczne ! Ekstra pomysł z tym składaniem, jeszcze takiego nie znałam, mogę sobie zapożyczyć ? mogę mogę mogę ??? :))