15 marca 2012

liftujemy Betik

Dziś na blogu scrapki.pl liftujemy piękną kartkę Betik - tą właśnie


a to już moja interpretacja:)


jak widać Beatka bardzo zainspirowała mnie kolorami bo resztę potraktowałam trochę frywolnie:)

Zobaczcie jakie prace stworzyły moje koleżanki z zespołu scrapki.pl - Tusia, Anai, EnczaFinn i Mamuta oraz nasza marcowa Gościnna Projektantka - Rysa.

Zapraszam Was również do zabawy w liftowanie, spróbujcie podjąć to wyzwanie:).


Pozdrawiam i życzę udanego dnia:)

-Zielonooka

Materiały ze sklepu scrapki.pl wykorzystane w pracy:

7 komentarzy:

vena7 pisze...

wspaniałe..

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przepiękny lift, chociaż zawarłaś na nim tyle różnych elementów, wygląda delikatnie i harmonijnie :)

lilavati pisze...

cudna!

BETIK pisze...

Frywolnie nie frywolnie... pięknie jest! Aż mi się znowu zachciało tektury:) Dzięki:**

Choco pisze...

Magiczna!

[Kasia] pisze...

Strasznie mi się podobają kartki w takiej kolorystyce :) Piękna :)

Catherine SIWCZAK pisze...

love these white and kraft colours !