30 marca 2012

trochę zimy, trochę lata

Tym razem trochę namieszałam - połączyłam zimową kolekcję Christmas Time z letnią kolekcją Summer Kitchen.


Słoikowy motyw i tekturową łyżeczkę pokryłam preparatem UTEE, dzięki temu nie ulegną szybkiemu zniszczeniu.


Po wewnętrznej stronie okładki kryje się kieszonka, w której umieściłam "kompotowe" zawieszki, można też w niej schować nowo zdobyty przepis;)


I tył bez zbędnych ozdób.


To tyle na dziś. Życzę udanego weekendu:)


Materiały ze sklepu Lemonade użyte w pracy:



Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa:)




-Zielonooka

11 komentarzy:

Lili pisze...

ależ jest wspaniały!!! wypasiony do oporu, choć bez przesady, ot, taki w sam raz:)))

vena7 pisze...

Piękny - te kolory są super dobrane

Bea pisze...

Piękny!!!

Anna Baldwin pisze...

przesliczny!

Anonimowy pisze...

Nic nie szkodzi że namieszałaś pysznie wyszło :-)

Tusia Lech pisze...

Wow!! Ależ smakowity przepiśnik! Gdy na niego patrzę, przychodzą mi na myśl pyszne konfitury :)

Karolina Bajek pisze...

mix jest idealny :):)

Mia pisze...

Śliczny ! Ma wszystko, co powinien mieć przepiśnik ! Świetny na prezent !

Aleksandra P. pisze...

piękna praca, ale wydaje mi się, że grzbiet jest nałożony niezbyt prawidłowo. Obie okładki podczas spinania sprężyny powinny być obok siebie. Wtedy nie widać łączenia. Sama dopiero co to odkryłam
Pozdrawiam

Made of Nothing pisze...

śliczny!

Rika pisze...

What a beautiful book!