26 kwietnia 2012

ramka

Tym razem postanowiłam stworzyć coś innego niż kartka, LO czy jakiś tam przepiśnik. Zdecydowałam się w końcu zrobić coś z tą wiecznie pałętającą się pod nogami płytą pilśniową - pozostałością po ramce.
Na bazie tej płyty stworzyłam ramkę ze zdjęciem mojego dziecia.


Początkowo płytę pilśniową okleiłam papierem z kolekcji Romantic Melody, brzegi papieru przetarłam drobnym papierem ściernym a następnie lekko je potuszowałam distressem. Pozostałe warstwy również poddałam zabiegowi tuszowania.


Poszczególny warstwy umieściłam na kosteczkach 3D dla uzyskania przestrzenności.
Jeszcze pozostało mi zamontować haczyk i gotowe:).

Materiały ze sklepu Lemonade użyte w pracy:
- alfabet - ozdobny - stemple




Dziękuję za miłe komentarze i życzę słonecznego czwartku:)


Pozdrawiam:)


-Zielonooka

12 komentarzy:

Unknown pisze...

No i wyszło coś niezwykłego! Pięknie!

Anonimowy pisze...

oj ja też jestem pod wrażeniem :)

Zanka pisze...

Piekna, subtelna i pomyslowa, tez za mna chodzi cos takiego...

Art_Dorota pisze...

cudnie wyszło :)

Matilde pisze...

Zachwycające!

Ala M. pisze...

wspaniała ramka!

Karmeleiro pisze...

och, jakie boskości!! i zdjęcie cudne.

Jagna pisze...

super :)

jola_zola pisze...

cudowny scrap...

Asia pisze...

Zachwycona jestem! Pięknie to wszystko ułożyłaś, skleiłaś... niezwykłe cudeńko. Wracam żeby kolejny raz oglądać i oglądać... :))

piedra preciosa pisze...

Wspaniała ramka, przepiękne zdjęcia, no i te kolory niesamowicie współgrają ze zdjęciem.

Ewelina pisze...

Piekna ramka