28 stycznia 2013

przepisowo


Kolekcja Heritage firmy Bazzill Basics jest typową kolekcją do tworzenia rodzinnych prac, ja postanowiłam wykorzystać ją w inny sposób i stworzyłam z niej przepiśnik w stylu vintage. 


Dodałam odpowiednią grafikę, dość sporo warstw  przenikających się wzajemnie oraz dekoracyjne przeszycia maszynowe. Brzegi każdej warstwy potraktowałam tuszem distress vintage photo i lekko postarzyłam poprzez przetarcia brzegów. Grafikę oraz napis lekko uwydatniłam poprzez przyklejenie warstwy tektury dzięki czemu przepiśnik nie jest płaski.




Materiały użyte w pracy ze sklepu scrapki.pl:



Pozdrawiam wieczorową porą i życzę spokojnej nocy:)

-Zielonooka

7 komentarzy:

Goha pisze...

Świetny !!

joasiah pisze...

szczerze prawdę mówiąc jestem zaskoczona ale pozytywnie jak wyciągnęłaś głębię z tego papieru podoba mi się w takiej wersji przepiśnik :)

Beacia - 24 pisze...

Bezkonkurencyjny na całej linii. Jest piękny :)

LUNA pisze...

Marzenie , przepiśnik jest cudny , chciałabym taki, pozdrawiam.

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Jest po prostu piękny!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Wow, jest przepiękny!
Dziękuje za info dotyczące tuszu, zawsze się zastanawiałam jaki to kolor daje tak piękny efekt-teraz już wiem :)
pozdrawiam
MZ

Sol pisze...

Rewelacja!
Od dłuższego czasu krąży mi po głowie zrobienie przepiśnika ale na tym krążeniu zazwyczaj się kończy. Może jednak się skuszę...?! :)