26 lutego 2013

wiosenne czworaczki

Wiosna idzie więc wiosenne porządki czas zacząć:)
Postanowiłam trochę uszczuplić moją szufladę z papierami ILS i pociachałam kilka papierków na notesy, które są prawie identyczne - prawie bo trochę się różnią między sobą:)







i jeszcze raz razem:) 


UWAGA!!! UWAGA!!!
Na koniec odrobina słodyczy:)

Spośród tych, którzy pozostawią komentarz pod tym postem do 5 marca, wylosuję jedną osobę, która otrzyma ode mnie jeden z powyższych notesów.
Życzę powodzenia:)





Pozdrawiam:)

-Zielonooka

46 komentarzy:

beata pisze...

Notesy śliczne chętnie stanę w kolejce i pozdrawiam beatamocarska@o2.pl

Anonimowy pisze...

Notesy sa przesliczne!!!:) Chetnie przygarne takie cudo:) Sciskam:)

julia.renger pisze...

Очень милые блокнотики!

Ala M. pisze...

piękna kolekcja!

kasiamanufacture pisze...

śliczne są :))

Zyta kolorynietoperza.blogspot.com pisze...

Mmmm, nie przepuszczę tej okazji:)

artiza pisze...

jakie ŚLICZNOŚCI:) marzę o takich cudeńkach i stoję dziarsko w kolejce:)

Krótka;) pisze...

O matko! Chętnie wypełniłabym swoimi projekcikami jeden z tych ntesików:)
Może dopisze mi szczęścia:D
Pozdrawiam!

-- thispaperjournal -- pisze...

Uwielbiam notesy i wiosnę, więc ustawiam się w kolejce :) Świetne!

Sylwia-eR pisze...

Świetne- motyw ptaszków jak zawsze na czasie : )

nirshya.dwbh pisze...

Piękne notesiki! Z przyjemnością przygarnę któryś z nich.

Pozdrawiam

Alosha pisze...

Ależ cudowne!!
Chętnie przyjmę :)
Pozdrawiam!

Lili pisze...

aaaa!!! ten z turkusową wstążeczką!!!! mój ci on mój, oh please!!!!

Sol pisze...

Pastelowe cudeńka. Jestem jak najbardziej na TAK!!!

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Piękne czworaczki. :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne notesy,oj chciałabym taki mieć.

adziamar pisze...

jak zwykle wspaniała kompozycja, perfekcyjne wykonanie, to grzech nie stanąć w kolejce po takie piękności.
Wspaniałe notesy.
Pozdrawiam serdecznie

Basia W. pisze...

Naprawdę ładne notesy :-))Muszę spróbować swoich sił w tej dziedzinie a na początek ustawiam się w kolejce a nuż szczęście mi dopisze :-)) Pozdrawiam...

-Aneta- pisze...

Beatko...Bardzo podabaja mi sie wiosenne kolory oraz motyw vintage! Swietne wykonczenie i boskie papiery :)

Unknown pisze...

Również ustawiam się w kolejce! :)))

Светлана GreenMart pisze...

Красивые блокноты!Очень нравятся!Счастлива буду получить)))

Ewik pisze...

Super! ustawiam sie w kolejce;)

Lakuna pisze...

chętnie przygarnęłabym jednego bliźniaka

fasoolka pisze...

Śliczne są !!! :)

Żyrafka pisze...

Aj cudne...! Ustawiam się obowiązkowo:) Pozdrawiam:)

Elwira-k pisze...

Czworaczki cieszą oko niezmiernie swym pastelowym, delikatnym i radosnym uśmiechem. Zrodziły się zapewne bez bólu, z miłości do tworzenia, płakać po nocach nie będą, więc chętnie zabiorę jeden z nich na spacerek na przykład, a później utulę, w wygodnym i baaardzoo widocznym miejscu z należnym mu majestatem położę ;)
A tak przy okazji, w moim osobistym notesiku zostały dokładnie dwie kartki. Czas pomyśleć o nowym :)

koKARTKOWA kraina pisze...

cudeńko... ojjjj chętnie by zagościł u mnie :)

Katarzyna Rajczakowska pisze...

Śliczne są. A te przeszycia nadają niesamowitgo uroku. Jak ja chciałabym miec maszynę...

GosiaMachynia pisze...

Śliczne !!!!

Iza - Jasminum pisze...

Piękne!!
Świetnie te grafiki pasują.

shiraja pisze...

Cudne ptaszęta w pięknej oprawie. Pozdrawiam cieplutko :)

Magdalena pisze...

Grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce. Notesy są takie subtelne.
Pozdrawiam.

niezapominajka pisze...

Ach, jakie piękne!!! Najbardziej podoba mi się ten z jasną wstążeczką i perełkami, po prostu cudo!Pozdrawiam:)

mru pisze...

Jak super :) a przeglądając zdjęcia, myślałam że chciałabym jeden z nich :) urocze są :)

Eve_is_scrapping pisze...

Notesy śliczne, i przywieszki koralikowe cudo. Stanę i ja w kolejce po takie cudeńko:)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Śliczne są :)

agha pisze...

Ach gdyby tak któryś z notesów wpadł w moje łapy1 Nareszcie adresy byłyby w jednym miejscu :)
Pozdarwiam serdecznie
Agha
www.grzesiek.prof4.pl

Katia pisze...

Zapachniało wiosną :) bardzo ładne te czworaczki :)

Maggie pisze...

oooo cudnieee :)

Made by Aisia pisze...

Piękne! Chętnie przygarnę:-)

IWA pisze...

Ale wiosenne notesy! Piękne!

Nowakowa pisze...

Notesy zrobiłaś z niesamowitym wyczuciem - nie przesadziłaś z dodatkami, piękne przeszycia - nic tylko podziwiać :)

Magdalena Deberny pisze...

A kto by nie chciał takiego notesu :) A tak w ogóle to chciałam napisać ze bardzo lubię Twoje prace. Są takie staranne i "czyste" a jednocześnie wielowarstwowe :) No to nasłodziłam ;)

Riti pisze...

Love your work so much.....
Absolutely Stunning Note Books...
It'll be a pleasure to win this !

Thanks for the chance to win.
Greetings from India.
Hugs,
Riti

ritibanka@gmail.com

eleona pisze...

Przepiękne notesy!!!nie potrafię nawet wskazać ,który podoba mi się najbardziej...a te zawieszki- wisienki na torcie:)
Staję jako ostatnia w kolejce.pozdrawiam ciepło

eleona@onet.pl

Agnieszka pisze...

Już nie na losowanko, bo i sporo po czasie, lecz nie mogłam się oprzeć, żeby nie skomentować notesików, a przede wszystkim tych cudnych ptaszków, które są ich głównym tematem, są na prawdę urocze!

Zapraszam serdecznie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/