18 marca 2013

wiosenny Tydzień Inspiracji

Od soboty na blogu scrapki.pl inspirujemy Was pracami o wiosennej tematyce - widzieliście już?

Poniżej przedstawiam moją interpretację - wiosenno - letnią:)


Połączyłam dwie fantastyczne kolekcje różnych firm - "The Queen's Heart" 7Dots Studio i "Memorable" My Mind's Eye - fantastycznie współgrają i wzajemnie się uzupełniają.



Zapraszam Was do zabawy razem z nami, szczegóły znajdziecie w TYM poście.

Listę materiałów, które wykorzystałam w pracy znjadizecie TU.


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa jakie tu dla mnie pozostawiacie:*
Miłego początku tygodnia:)

-Zielonooka

4 komentarze:

mru pisze...

przepiękna :) ale najbardziej zauroczyło mnie zdjęcie :) magiczne :)

ivonno pisze...

Wspaniała interpretacja:) Dzieczynka w tiulach urocza, i do tego te skrzydła anielskie...

Lilka pisze...

piękna praca!!! wow!

Margot-craftcorner pisze...

Przepiękna...na taką radosną, słoneczną i kolorową wiosnę czekamy:)