31 grudnia 2013

pożegnanie

Kończy się rok, coś przychodzi i odchodzi, coś się rodzi i coś umiera. Nie, nie, nie umieram, dziś kończę współpracę z Zespołem scrapki.pl - uważam, że najwyższa pora by zrobić miejsce nowym projektantkom, które będę się z Wami dzielić nowymi inspiracjami.
Pół roku temu rozchorowałam się, choroba spowodowała zwolnienie tempa a mój blog pokrył się lekkim kurzem - mam zamiar tu posprzątać - może już z nadejściem nowego roku?
Dziękuję dziewczynom i Marcie za wspaniałą współpracę a także Tusi, która dała mi możliwość rozwoju.
To był najcudowniejszy Zespół w jakim byłam - jeszcze raz dziękuję :*

Na koniec życzę Wam a także sobie by ten nowy nadchodzący rok przyniósł ze sobą wiele dobrego.
Niech się spełniają Wasze marzenia i pragnienia - pomóżcie im trochę a z pewnością się urzeczywistnią :)

Na koniec wrzucam jeszcze moje ostatnie prace projektowe, które wykonałam dla sklepu scrapki.pl.

Coś starego




 i coś nowego




Wszystko na bazie kolekcji Nordic Pines firmy Bazzil Basics.


Pozdrawiam:)

-Zielonooka

Materiały ze sklepu scrapki.pl wykorzystane w pracach:

11 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne inspiracje :)
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

Maja pisze...

Jeszcze raz spełnienia marzeń w Nowym Roku, zdrowia i nieustającej pogody ducha :)

Marta - scrapki.pl pisze...

Beatko, dziękuję raz jeszcze za wszystko :*

rudlis pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym 2014 Roku! Oby przyniósł same przyjemne, radosne chwile :)

Magda Wisiorek pisze...

Każda z Twych prac mnie zachwyca... :) Wszystkiego dobrego.

Barbara pisze...

To w takim razie w tym nowym roku życzę ci przedewszytkim siły i zdrowia...i tego fizycznego i duchowego :)

iluszka pisze...

Przepiękne prace, a w Nowym Roku życzę Ci wszystkiego dobrego...

Zielonooka pisze...

dziękuję Wam bardzo, również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękne prace :) Życzę Ci szczęśliwego nowego roku, przede wszystkim dużo, dużo zdrowia

BLUEBELL pisze...

Prace piekne, zdjęcia i prezentacja doskonałe...:-) tylko patrzeć , podziwiać i zachwycać się!
Zdrowia i radości!
Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Cudowny pomysł z tymi świeczkami :):)


http://cudownyslub.blogspot.com