1 lutego 2009

takie tam notatniki...

Hej, hej!!!

Wrzucam dzisiaj zdjęcia notatników, które zrobiłam w piątek. Wczoraj nie było dobrego światła, dziś też jest takie sobie ale jakoś udało mi się zrobić fotki, chociaż nie do końca jestem z nich zadowolona (trudno:)). Za oknem pada śnieg a ja najchętniej wskoczyłabym pod kołdrę, zakryła się po uszy i żeby nic mnie nie obchodziło...i spałabym tak do wiosny :).
Notatniki są bardzo skromne ale mam nadzieję, że spodobają się osobom dla których są przeznaczone.














Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

-Zielonooka

5 komentarzy:

Jowita pisze...

Notesiki wspaniale, szczegolnie ten drugi mnie urzekl. Nie wiem, kiedy nabiore odwagi, aby sprobowac zrobic takie cudenka

Anonimowy pisze...

świetne notesy:)

Margaretka pisze...

Notatniki prześliczne :))

Nowalinka pisze...

ŚLiczne te notatniki, ten pierwszy taki radosny mocno i wiosenny :))

gulka pisze...

ten drugi w stylu wintażowym fajny bardzo, a na pierwszym ta mała biedroneczka rozczulająca :) super są oba :)