10 marca 2009

notatnik dla faceta

Oj ciężko było, ciężko. Namęczyłam się jak nigdy.
Dlaczego?
1. nie miałam męskich papierów więc trochę ciężko było coś dobrać by się podobało facetowi (chociaż pewnie scraperki poradziłyby sobie bez tego)
2. uważałam, że dla faceta nie można wcisnąć kwiatków (a jednak można:), dobrze,że jest przyrodnikiem więc te kwiatki zaakceptował;D)
3. nie mogło być żadnych odstających elementów (ale zgodził się na guzik:))
4. nie jestem szczęsliwą posiadaczką bindownicy więc użyłam gotowego sprężynowego notesu, który musiałam rozmontować a potem zmontować (udało się nie zepsuć)
5. zabrakło mi tuszu w drukarce (chciałam wydrukować napis)
6. no i musiał posiadać kalendarz a ja miałam tyko taki żarzący zielony :/

Notatnik prezentuje się tak i do końca nie jest męski. No cóż łatwiej zrobić dla kobiety:)




Pozdrawiam i życzę milego wtorku!
U mnie grad z deszczem, ponuro za oknem:/.
Gabcia i Migot77 spodziewajcie się w ciągu tygodnia paczuszek. Dajcie znać jak dotrą:)

Buziole:***

-Zielonooka

11 komentarzy:

Jowita pisze...

Piekny notatnik zrobilas, jestem pewna, ze nowemu wlascicielowi bardzo sie spodoba

Zielonooka pisze...

na szczęście się spodobał:)
pozdrawiam:)

Zielonooka pisze...

no i w Twoich ulubionych kolorach Jowitko, jak się nie mylę:)

Nowalinka pisze...

Świetny jest, ten ptaszek na gałązce słodki :)
Fajne kwiaty porobiłas, te białe...no i piekny papier :) Notes męski jak się patrzy :)

BETIK pisze...

No jakby się miał nie spodobać jak taki fajny jest! Bardzo mi się podoba ta strona z pomarańczowym kwiatem z listków, ale nie tylko... :))Już chciałam napisać, że jak się nie spodoba to ja chętnie zaadoptuję...ale właśnie widzę, że sprawa nieaktualna:)

Dinolka pisze...

Dla faceta czy nie - mi się podoba :D Ale to i tak najważniejsze, że podoba się nowemu właścicielowi ;)

Anonimowy pisze...

Zielonooka dostałam dzisiaj paczuszke i bardzo mnie ucieszyła niespodzianka,wszystko śliczne,a ten ptaszek na kopercie cudny....dziekuję

Margaretka pisze...

Piękny notatnik i super kolorki!:)No i jaki męski:)

rudlis pisze...

KUrcze, fajny ten notatnik - z pewnością nowy właściciel jest dumny :)

Zielonooka pisze...

Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze:):*

InusiaM pisze...

a ja uważam , że męski jest :) i fajniutki :D