26 maja 2009

Dla wszystkich MAM

Pewnego razu było dziecko gotowe, żeby się urodzić ...
Więc któregoś dnia zapytało Boga:
* Mówią, że chcesz mnie jutro posłać na ziemię, ale jak ja mam tak żyć skoro jestem takie małe i bezbronne??"
- Spośród wielu Aniołów wybiorę dla Ciebie jednego. On będzie na Ciebie czekał i zaopiekuje się Tobą.
* Ale powiedz mi Boże, tu w Niebie nie robiłem nic innego tylko śpiewałem i uśmiechałem się, to mi wystarczało, by być szczęśliwym??
- Twój anioł będzie ci śpiewał i będzie się także uśmiechał do Ciebie każdego dnia ... I będziesz czuł jego anielska miłość i będziesz szczęśliwy.
* A jak będę rozumiał, kiedy ludzie będą do mnie mówili, jeśli nie znam języka, którym posługują się ludzie??
- Twój Anioł powie Ci więcej pięknych i słodkich słów niż kiedykolwiek słyszałeś i z wielką cierpliwością i troską będzie uczył Cię mówić.
* A co będę musiał zrobić, kiedy będę chciał porozmawiać z Tobą, Boże??
- Twój Anioł złoży Twoje rączki i nauczy Cię jak się modlić.
* Słyszałem, że na ziemi są też źli ludzie. Kto mnie ochroni??
- Twój Anioł będzie cię chronił nawet jeśli miałby ryzykować własnym życiem.
* Ale będę zawsze smutny, ponieważ nie będę Ciebie, Boże więcej widział ...
- Twój Anioł będzie wciąż mówił Tobie o Mnie i nauczy Cię jak do Mnie wrócić. Chociaż ja i tak będę zawsze najbliżej Ciebie ...
W tym czasie w Niebie panował duży spokój, ale już dochodziły głosy z ziemi i Dziecię w pośpiechu cicho zapytało:
* Boże, jeśli już zaraz mam tam podążyć, powiedz mi proszę imię mojego Anioła ...
- Imię Twojego Anioła nie ma znaczenia ...
Będziesz do niego wołał :

"Mamusiu"





Wszystkiego najlepszego Kochanym Mamusiom, tym oczekującym potomstwa także:)


Pozdrawiam serdecznie:*


-Zielonooka

4 komentarze:

Filka pisze...

wzruszajace zdjęcie :)))
Najlepszego ciotka !! :*

Zielonooka pisze...

Dzięki Filko i wzajemnie:*

zdjęcie jest z czasów cycania mojego dziecka:), zrobił Mąż:)

Margaretka pisze...

Bardzo wzruszający tekst! A jeszcze bardziej zdjęcie :)

Joy pisze...

Piękne, Beatko!
Dziękuję, za emocje które poczułam czytając :-*