28 sierpnia 2009

prezent i okładka

W środę przyleciał do mnie prezent - wielka paczucha ze wspaniałymi słodkościami od Mirabeel. Ależ byłam (no i nadal jestem) uradowana gdy ją rozpakowałam:D. Tyyyyyyyyyyle tego wszystkiego, że aż dostałam oczopląsu;D. Agnieszko jeszcze raz baaaaaaaaaaaaaaaardzo Ci dziękuję :************


A to było w środku


i tak wszystkiego nie widać bo jest naprawdę tego duuużo:)


Dziękuję:***


A teraz pokaże jedną z sześciu okładek do notesów jakie ostatnio powstały



trochę brokatu


Ściskam wszystkich moooooooooocno a szczególnie Agę:D

-Zielonooka

edit: w woli wyjaśnienia ten prezent to wygrna w candy, które niedawno organizowała Mirabeel:)




edit2: koleje słodkości rozdaje Efinka, do wygrania są cudniaste stempelki:P + niespodzianka. Losowanie 30 sierpnia:).

14 komentarzy:

Kamilcia_W pisze...

Gratuluję tak cudownego prezentu, wcale nie dziwi mnie Twoja radość.
Okładka jest zarąbista że tak pozwolę się wyrazić. Czekam na kolejne.

Martyna pisze...

Prezentów zazdroszczę a okładka jest fantastyczna!

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Oj! okładka piękna!! Róże to kwiaty których nie przestanę nigdy kochać!
P.S.
Cieszę się, że candy sprawiło Ci tyle radości ;)

Fioletowe poddasze pisze...

Gratuluję wygranej, szczęściaro :) Okładki piękne.

Zielonooka pisze...

Kamilcia - dziękuję:*
Martyna - dziękuję:*
Mirabeel - dziękuję:*** ja też je lubię zwłaszcza te cudnie pachnące:D
Aniu - dziękuję:*

BETIK pisze...

Beatko, gratuluję wygranej!! ...i zachwycam się okładką!!! Piękny ten obrazek z różami. Czy to wyszperane gdzieś z neta?

Koczes pisze...

Beti, prezentów i szczęścia w candy zazdraszczam a okładki- bomba:) podobają się mi bardzo!!!
do szybkiego zobaczenia i dziękuję za życzenia zdrowotne i urodzinowe:) jak pozbędę się zapalenia oskrzeli od razu do ciebie dzwonię:*

Anonimowy pisze...

hihi :) piękny prezencik dostałaś :D a raczej wygrałaś :)

A okładka piękna!!
świetny papierek!!

Zielonooka pisze...

Beatko - dziękuję:*, tak wygrzebane w necie:)
Koczes - dziękuję:*, Kochana czekam na Twój telefon:D
Pejtoon - dziękuję:*, Twój prezencik też jest piękny nawet bardzo:))

ALEXLS pisze...

Gratuluje wygranej:)
Prosze sprawdz poczte! Skrobnelam do Ciebie kilka slowek:) Pozdrawiam!

Zielonooka pisze...

Alexls - dziękuję:*:D

marikusia pisze...

O jejku! Zazdroszczę strasznie... a okładki wspaniałe :) Marzy mi się taki śliczny notesik, ale muszę jeszcze trochę poczekać :)

Karola Witczak pisze...

Cudna okładka! Terri byłaby dumna, wyślesz jej zdjęcie? Bardzo podoba mi się podłużny kształt notesu :D Ściskam Cię mocno!:*

OLIWKA pisze...

piękny notes w stylu retro, prosty, taki jak lubie :):)