10 września 2009

wyróżnienia

aż 4 wyróżnienia dostałam od Leny - oszalała:), tyle tego, że fiu fiu:)






Dziękuję Ci serdecznie i nie zatrzymuję:)). Nie będę się też rozpisywać bo moja lista jest długa:D
Karikara
Mirabeel
Rosaliaa
Edit
K_maja
Ania
Muma
Fryne
Pasjoneria
Beata
Alinka
Alexls
Bea
Asia Wu
Kamila
Lamarta
Buziakkk
Alicja
Kamilcia_W
Ania z poddasza
Margaretka
Gosia Stępień
Ania z fioletowego poddasza
Karola
Pasiakowa
Gulka
Marika
Koczes
Betik
i mogłabym tak jeszcze ale dam innym szansę na przekazanie dalej wyróżnień:)

Wszystkim serdecznie GRATULUJĘ to zasłużone wyróżnienia dla Was:D

Pozdrawiam wszystkich słonecznie:***

-Zielonooka

16 komentarzy:

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Gratuluje wyróżnień!! I dziękuję :*:*

gulka pisze...

dziękuję :)) jest mi straszliwie miło znależć sie w tak zacnym gronie :)

ALEXLS pisze...

Pod wszystkimi nominacjami dla Ciebie podpisuje sie czterema konczynami:)!
Dziekuje bardzo za przekazanie wyroznien dla mnie. Jestem zaszczycona! Pozdrawiam:)

k_maja pisze...

gratuluję tylu wyróżnień (choć wcale jakoś zaskoczona nie jestem ;) i pięknie dziękuję, że pomyslałaś o mnie :*****

Bea pisze...

o rety!! Tyle na raz???
WOW!!! Dziękuję!!! A Tobie gratuluję takiej pięknej kolekcji ;)

RosaliaArt pisze...

bardzo mi miło, że pomyślałaś o mojej skromnej osobie ...
dziękuję
rosaliaa też zielonooka :D

Kasia G. pisze...

Beatko dziękuję Ci z całego serca ze te wyróżnienia i te wcześniejsze :) buziaki wielkie:)

Fioletowe poddasze pisze...

Dziękuję! Ty to dbasz o mnie :)

OsicaPottery pisze...

Gratulacje ! Ile wyróżnień!

Kochana jasne że nadal chcę ten dziurkacz!!! Napisałam do Ciebie na piv. ;-)

maj. pisze...

Gratulacje !!! Wyróżnienia bardzo zasłużone :))))
Dziękuję za odwiedziny :))

Lamarta pisze...

Dziękuję:*** Ależ mi miło, że znalazłam się w takim gronie:)))
A to wyróżnienie 'kreatywne koty' to mi się bardzo, bardzo podoba:D

Margaretka pisze...

Straszna ze mnie guzdrała! Ale to wina pięknej pogody, przebywania na łonie przyrody:)
Bardzo dziękuję za wyróżnienie, pozdrawiam cieplutko!!!

Magda Bolinska pisze...

Dziekuje :***

asia wu pisze...

Bardzo dziekuje za wyroznienia :)

Alicja pisze...

Witaj Beato:)
Serdecznie dziękuję za miłą niespodziankę - wyróżnienie.
Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!
Alicja

karikara pisze...

dziękuje bardzo bardzo za wyróżnienie mnie
pozdrawiam