24 października 2009

karneciki do prezentów z Mikołajem:)



embossing na ciepło, puder od Endiego


Odpowiadam na pytanie:
stempel z tym uroczym Mikołajem, w którym się zakochałam od pierwszego zobaczenia:), kupiłam u Iwonki w HopmArt:)).

Pozdrawiam serdecznie Babeczki, z którymi spędziłam wczorajszy wieczór - dziękuję :*** było suuuuuuuper:D!!! Ściskam Was moooooocno i nie mogę się już doczekać kolejnego spotkania:D
Kasiu jeszcze raz wielkie dzięki - wiesz za co;):*

Pozdrawiam również tuzaglądaczy i komentatorów:D
Miłego dnia!!!:)) Eeeeeeee tam dnia, weekendu:D
Buziaki

-Zielonooka

15 komentarzy:

Enthia pisze...

Ten stempel jest cudowny! I ja się w nim zakochałam od pierwszego wejrzenia.
Etykiety bardzo fajne.

Pozdrawiam.

maj. pisze...

Prześliczne, stonowane, po prostu piękne!!!

UHK Gallery pisze...

Stempel, że jest ładny to wiadomo, ale jak Ty te wstążki wiążesz pięknie!!!!!!!!!!!!!!

BETIK pisze...

Zgadzam się z przedmówczyniami. Piękny stempel, pięknie zawiązane wstążki, no co by tu jeszcze... Nie chce wyjść inaczej niż pięknie:))

mamuta pisze...

Mmmm, znowu ten stempel :)), piękne karnety :*

Fioletowe poddasze pisze...

Stempel świetny, a karneciki powalają!!!

Anonimowy pisze...

swietny ten mikolaj,w zyciu bym nie powiedziala ze to stempel,myslalam ze to jakis inny rodzaj tech.

Magda Łuczak Art pisze...

tak, tak, stempel (choć trochę ponury) śliczny jest! Piękne karnety :)

Magda Łuczak Art pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Joy pisze...

Fajny ten motyw szkocki :-)

P.S. A krewetki jeszcze żyją?
:-)

Jacek R pisze...

"produkujesz" bardzo fajne rzeczy, życzę sukcesów !
p.s
dzięki za podlinkowanie do mojej www, to niezmiernie miłe wyróżnienie dla mnie.
Jacek (lovelywedding)

madak pisze...

Gwiazdka coraz bliżej. Karneciki Super!

Margaretka pisze...

Super karneciki!!!

Jowita pisze...

Cudniaste te Twoje karneciki, a stempelek uroczy.
Zapraszam do mnie po odbior wyroznien

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudniaste są :)