5 października 2009

nadrabiam:))

jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienia od kilku przesymatycznych dziewczyn:)

Bardzo Wam dziękuję:***
Jest mi ogromnie miło, że to co tworzę podoba się innym i chętnie do mnie zaglądacie mimo ostatnich zastojów:/. Baaardzo dziękuję za Wasze przemiłe komentarze, które sprawiają, że serce rośnie i chce się tworzyć dalej:D
A oto wyróżnienia jakie dostałam


od Ani z fioletowego poddasza i Alexls



i jeszcze jedno od Ani z fioletowego poddasza



Wielka BUŹKA dla Was dziewczyny!!! Jesteście kochane!!!:D

Wyróżnienia przekazuję wszystkim tym, których mam w zakładce kreatywne osóbki:)




A na koniec mała zajaweczka:D



i to tyle na dziś:)).
Na stole kroją się kartki świąteczne:D

Pozdrawiam serdecznie, gorące uściski i buziaki dla wszystkich zaglądaczy, odwiedzaczy a szczególnie komentatorów:*

-Zielonooka

6 komentarzy:

maj. pisze...

Gratuluję wyróżnień!!! A zajaweczka prześliczna :))))

Anonimowy pisze...

gratuluję wyróżnienie ..
a zajawka wygląda apetycznie :D nie wiem czemu ale te serduszka skojarzyły mi się z pierniczkami :D

Ewik21 pisze...

sliczne te pierniczkowe serduszka wygladzja jak z cukrem nie mam pojęcia jak uzyskac taki efekt czt to brokat czy cos innego ??? Pozdrawiam Ewa

Zielonooka pisze...

dziękuję dziewczyny:))
Ewa to brokat:)

Joanna Oborska pisze...

Zajaweczka intrygująca:)
Gratuluję wyróżnień!

Ewik21 pisze...

ślicznie wygląda !!!!