13 października 2009

wyróżnienia

Ostatnio otrzymałam wyróżnienia od 3 przesympatycznych i bardzo zdolnych dziewczyn - Graszki, Maliny i Ani. Rajciu dziewczyny:)! Bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję:***







Przekazuję je dalej:
1. dla dziewczyn, od których je otrzymałam czyli Graszki, Maliny i Ani
2. Maj.
3. Ani czyli Enczy
4. Nutka 1911
5. Maugo
6. Brises
7. Latarnia
8. Adda
9. Yola
10. Margaretka
11. Paperina
12. DecoMarta
13. Mamajudo

Nie ma Cię na liście nie martw się dla mnie i tak jesteś wyjątkowa, i wyjątkowe jest to co robisz:D

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie wyróżnienia i przemiłe komentarze, to wszystko sprawia, że chce się tworzyć jeszcze więcej, jeszcze lepiej...
Buziaki dla wszystkich:***

Pozdrawiam:)

-Zielonooka

12 komentarzy:

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Słonko dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :* Ogromne buziaki :*

maj. pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję :********

A Tobie gratuluję wyróżnień, bo baaaardzo zasłużone :)))

Anna Zaprzelska pisze...

Ajaja! Tyyyyle wyróznień! Bardzo dziękuję, Kochana!

Pasjoneria pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :-) Tobie jak najbardziej się należy, prześliczne prace wychodzą spod Twoich rączek

Jolanta Wajda pisze...

Dziękuję baaardzo za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło.
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga :-)

paperina pisze...

Zielonooka ,taaaaka moc prezentów, jakby się Mikołajowi z worka wysypały...
Dziękuję Ci z całego serca za uznanie!!!

decomarta pisze...

Dziękuję!!!!!!!
:*

Magda Łuczak Art pisze...

dziękuję, Kochana, dziękuję! i gratuluję :)

Zielona pisze...

Bardzo bardzo dziękuję za przesyłkę :):) Jak zobaczyłam notesik to buzię otworzyłam :P:P Kolorek jak najbardziej przypadł mi do gustu!! I ten brokat...cudo :) macam i macam :*:*
Dziękuję :*

Margaretka pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie!!!!:))

Fioletowe poddasze pisze...

Wow :) Pięknie zdjęcie! Bardzo lubię zimę, a u Ciebie tak grudniowo :)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Zapraszam serdecznie po odbiór wyróżnienia !!!