19 października 2009

z ptaszkiem:)


Bardzo dziękuję Wam za przemiłe komentarze pod ostatnim postem:*. Wróciłam po weekendzie i oczom swoim nie mogłam uwierzyć, że jest ich aż tyyyyyle i że zaglądają do mnie osoby, o których obecności u mnie na blogu nie wiedziałam (nie wiedziałam, że tu zaglądacie - do teraz:)). Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa dotyczące pracy a także nowego wyglądu bloga - dziękuję:*.

Otrzymałam również wyróżnienie "Skarb w dłoniach" od Urszuli Cz.Nardello. Kochana bardzo Ci dziękuję za tak wspaniałe wyróżnienie:***.



Jeśli jej nie znacie zajrzyjcie do niej koniecznie robi przepiękne lalki.
To wyróżnienie przekazuję wszystkim, którzy mają zdolne łapki a jest Was tak wielu, że ciężko mi wybrać tylko kilka osób więc niech to wyróżnienie będzie dla wszystkich kreatywnych osóbek.

Pozdrawiam:)
-Zielonooka

31 komentarzy:

Zielona pisze...

Piękna kartka :)

Joanna Oborska pisze...

Piękna, pomysłowa, pierwszy raz widzę siankowe kółko w kartce:)

Luna77 pisze...

Śliczna karteczka!

rudlis pisze...

Piękna ptasia karteczka - gniazdko uwiłaś dla ptaszka :)o

Rybiooka pisze...

1. Piekne zdjęcie tam na górze :)
2. Gratuluje wyróznienia kojarzy mi się z "Duchem" :)
A kartka z ptaszkiem fiu fiu ten ptaszek ech...

maj. pisze...

Urocza!!! I kolory śliczniutkie :)))

Strawberry pisze...

cudna ta Twoja karteczka :)

Rachel pisze...

piękna kartelucha!!!:)

jostek pisze...

Gratuluję wyróżnienia, kartka jest cudowna

Bea pisze...

Mega cudna kartka!!!

Nowalinka pisze...

Piekna kartka z tym ptaszkiem i jeszcze ten wianuszek...mrrr, cudna! :)

paperina pisze...

Piękne gniazdko ptaszek uwił a i piórko cudne zgubił...

PiAnka pisze...

naprawdę urocza karteczka!

Enthia pisze...

Fajna ta karteczka. Taka bardzo sympatyczna ;D.
No i gratuluję wyróżnienia.

Agato.Art pisze...

zdjęcie piękne kojarzy mi się z zimą:)piękna kartka,pozdrawiam

Pasjoneria pisze...

Super pomysł z tym wianuszkiem , całość klimatyczna i piękna. SUPER !!

Fioletowe poddasze pisze...

Piękna kartka. Te papiery amber są świetne! Gratuluję kolejnego wyróżnienia :) i dziękuję, choć nie wiem czy mam aż tak zdolne łapki.

madebyviva pisze...

o jaa - pięĸna! Ten ptaszek i to kółeczko z rafii i to piórko po boku - no cudowna po prostu!

Zielonooka pisze...

dziękuję bardzo:*:)

BETIK pisze...

Śliczna:) Dużo różnych materiałów a nie czuje się tłoku... Wręcz przeciwnie ma dużo lekkości w sobie.

Magdalena Przybytek pisze...

Sliczna jest ...

Anna Zaprzelska pisze...

Przecudowna jest ta Twoja karteczka - zdolne łapki Twoje...

Jowita pisze...

Cudowna karteczka, fantastycznie laczysz dodatki

mamuta pisze...

Śliczna :)

ALEXLS pisze...

A mnie wcale nie dziwi ze tyle osob che podziwiac Twoje cudne prace....;) Karteczka z ptaszorkiem jest maxymalnie urocza!
Zapraszam po odbior wyroznien:) pozdrawiam!

Kamilcia_W pisze...

Ale ty mnie zadziwiasz, kolejna cudna kartka.

Malina pisze...

śliczna!!!! elegancka,pomysłowa, łączy światowe trendy kartkowe z polskim "smaczkiem" podziwimy!!!!
xoxo malina i renata

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Nie było mnie kilka dni, a Ty pokazujesz takie cudeńka! Domek jest obłędny!! I karteczka też! Piegi na kwiatkach są rewelacyjne! Czy dobrze widzę, że ręcznie przeszyta?
Pozdrawiam! :*

Zielonooka pisze...

dziękuję Wam bardzo :***, zaskakujecie mnie coraz bardziej:)

Olu dziękuję bardzo za wyróżnienia:*
Agnieszko - tak przeszycia ręczne:)trochę krzywulcowe, nie chciało mi się iść do mamy na maszynę z jedną kartką:)

Lena Wz pisze...

Beatko, kartka cudna! I zupełnie inna... nie zauważyłam, że papier to amber... to uwite gniazdko mnie zawsze rozczula na Twoich kartkach, a ręcznego szycia gratuluję!

Wystrój blogu świetny, poczułam nadchodzącą zimę...
Buziol :-)

shiraja pisze...

cudna kartka.... i ten stempelek ptaszkowy, podoba mi się straszecznie :)