15 lutego 2010

lawina wyróżnień

Dosłownie spadła na mnie lawina wyróżnień. Jest ich tak wiele, że aż poczerwieniałam. Bardzo, bardzo, bardzo serdecznie za wszystkie dziękuję. Jest mi ogromnie miło i serce moje się raduje:****.

Wyróżnienia otrzymałam:

od Penini


od Berberis i Tulipanki


od Tulipanki


od Berberis


od Kamilci_W i Uli


od Berberis i Tulipanki


od Kamilci_W i Maj


od Berberis


od Berberis i Tulipanki


od Uli


Wyróżnienia te przekazuję:
-Rybiooka
-Peninia
-Edit
-Jowita
-Pompi
-Oliwiaen
-Kasia G
-Beatka
-Cyga
-Madi
-Maj
-Ania - PiAnka
-Ania - Decomania
-Ania z fioletowego poddasza
-Nimucha
-Ania - Encza
-Aga W
-K_Maja
-Mamajudo
-Kamilcia_W
-SentiMenti
-Alinka

no i jeszcze taki piękny bukiet wyróżnień otrzymałam od Oli

Dziękuję:*


Mam nadzieję, że udało mi się wszystko wymienić co otrzymałam, jeśli coś pomnięłam to bardzo przepraszam i proszę o przypomnienie:).

Ufffffffff to chyba wszystko:)

Pozdrawiam serdecznie i ciepło
-Zielonooka

12 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Beatko, tyle szczęścia naraz! Jak Ty to udźwignęłaś? Dam radę ja to udźwignąć? ;) :)
Dzięki wielkie! A nawet ogromne!
:)

Jowita pisze...

Ogromnie dziekuje Ci za te wspaniale wyroznienia. Jestem wzruszona :-)

Peninia / Gosia pisze...

Gratuluję wyróżnień i ślicznie dziękuję:)Miło mi na serduchu:)

SentiMenti pisze...

baaaardzo dziękuję za wyróżnienie :)))))

składART13 pisze...

Beatko gratuluję !
Zaglądnęłam żeby wyróżnień pozazdrościć a tu taka niespodzianka :)
Dziękuję baaaardzo !!!
Gratulacje dla pozostałych wyróżnionych dziewczyn !

k_maja pisze...

zasłużyłaś :D

a ja bardzo Ci dziękuję :***

Fioletowe poddasze pisze...

Gratuluję i dziękuję :)

Rybiooka pisze...

Bardzo dziękuję !!!!
I gratuluję :)

agawphotography pisze...

Nie złą wyróżnieniową galerię nazbierałaś !!! serdecznie gratuluję :)No i niezmiernie się cieszę, że to wszystko przekazujesz dalej - dla mnie również - takiej lawiny to jeszcze nigdy nie dostałam :))))) Bardzo, bardzo dziękuję i niedługo sobie poszaleję i porozdaję dookoła! Pozdrawiam ciepło

Nowalinka pisze...

Haha, ja juz dawno się pogubiłam w tych wyróżnieniach, ten bukiet wygląda fajnie :)

Bardzo dziękuję za pamięć :*

Magda Łuczak Art pisze...

Dziękuję, dziękuję, bardzo dziękuję!!!

Kamilcia_W pisze...

Dziękuje całym serduchem i buziaki ogromne przesyłam :*