15 marca 2010

prawie bez jaj II




kwiatki i ćwiek od Endiego


Na koniec chciałabym serdecznie podziękować Kartkomani, Samarze84 i Lunie77 za wyróżnienia. Dziewczyny jesteście kochane:****. Jest mi bardzo miło, że doceniacie moje prace i że chcecie do mnie zaglądać:).

Od Kartkomani i Samary



Od Luny



A że już wcześniej przekazywałam te wyróżnienia więc nie będę robić tego powtórnie, mam nadzieję, że się nie pogniewacie.


Zdrowia Wam życzę bo to najważniejsze:)
3majcie się ciepło, do mnie wróciła zima:/

Uściski:))


-Zielonooka

9 komentarzy:

Rybiooka pisze...

I dobrze że bez jaj ;)
Baranów nie lubię ale te to na owieczki mi wyglądają ;)
Miłego poniedziałku !!!

Agata Travelling backpack pisze...

Piękme! Czy możesz zdradzić, gdzie znalazłaś takie baranki? :)

Ajgacia pisze...

cudna kartka, rzeczywiście wszystkie wielkanocne kartki zdobią jaja, a piękne i jakże urocze są te z kurczaczkami, barankami czy zajączkami... sama szukam inspiracji by zrobić kartkę bez jaj,ale rezultaty nadal mizerne :->>>

bossanova pisze...

zima u nas też nie chce na razie odpuścić! a karteczki urocze!

k_maja pisze...

i bardzo dobrze, że bez jaj :) jaja są wszędzie a Twoje karteczki niezwykle oryginalne!

Kasia G. pisze...

śliczne, delikatne i wiosenne :)

JaMajka pisze...

Bezjajeczne - też świąteczne :)
Wyszło miło, wiosennie :)

Dorota pisze...

Śliczne!

maj. pisze...

Uroczo i bardzo świątecznie :)))