30 kwietnia 2010

Nela

Miałam ostatnio przyjemność robić karteczki i księgę komunijnych życzeń (dzięki Lili za nazwę:D) dla dziewczynki o imieniu Nela (nie poprawiajcie mnie, tak właśnie ma na imię).
Tempo tworzenia było szalone ale wyrobiłam się w czasie:)) i mam nadzieję, że Nela będzie miała wspaniałą pamiątkę, do której będzie chciała wracać:).



kartka została wklejona na pierwszą stronę księgi





złoty puder do embossingu od Endiego







Pozdrawiam słonecznie i życzę miłego majowego weekendu:))

-Zielonooka

25 komentarzy:

nannala pisze...

jestem skłonna jeszcze raz pójść się komunizować jeśli zrobisz takie i dla mnie :)
bosssssssskie cudnooooości !

jedno ale - dlaczego komunię miała w kwietniu ?! yyy ? :D

Ewik21 pisze...

dla mnie norrrmalnie bomba!!! cudne delikatne baaardzo gustowne pamiątki . Beatko przewidujesz może jakieś warsztaty???? **

Zielonooka pisze...

Nannala mogę Ci zrobić:D i dziękuję:*, a czemu w kiwietniu? bo to ze szkoły prywatnej

Ewik21- dziękuję:*, warsztatów nie przewiduję ale pomyślę:D

Rybiooka pisze...

Piękne wszystko !!
1. Świetnie napis na kartce wygląda tak równo z brzegiem
2. te brzegi dziurkaczem potraktowane w księdze.. mrrrr

Joanna Oborska pisze...

Piękną pamiątkę zrobiłaś. Wszystko jest delikatne i bardzo starannie wykończone.

Koczes pisze...

delikatnie i subtelnie:) bardzo mi się podoba:)buziaki, pa

Ludkasz pisze...

cudne!!!!cudne!!!!cudne!!!!

OsicaPottery pisze...

Beatko śliczny komplet! Nela z pewnością będzie miała piękną pamiątkę.

Malina pisze...

Piękny komplet! Nela będzie zachwycona, bo cudnie to wszystko ułożyłaś!!! Miłego majowania!

Anna Zaprzelska pisze...

Beatko! przepiękny zestaw!

JaneB pisze...

Śliczne kartki i księga!

Gosia pisze...

CUDNY komplet!!!!!!!

paulisia pisze...

sliczny komplecik! bardzo gustowny!

Peninia / Gosia pisze...

Uroczy komplet:)Też taki chcę :))Cudo!!!

Luna77 pisze...

Piękny zestaw, wspaniałą pamiątkę zrobiłaś :)

BETIK pisze...

Delikatnie, lekko. dziewczęco czyli wszystko idealnie. Ależ Ty masz tempo... i to wszystko w ten wieczór wtedy? :*

boniusia pisze...

wygląda cudnie!

marikusia pisze...

Uparty komentarz nie chce się dodać... chciałam tylko napisać, że wszystko co tworzysz jest prześliczne :)

Magdalena Przybytek pisze...

Jest śliczny, dziewczęcy i delikatny. Mistrzowskie wykonanie zadania ;)

Zielonooka pisze...

dziękuję Wam bardzo :***

Lili pisze...

no i pięknie wyszło wszystko:) a nazwę to chyba nie ja pierwsza?... pozdroski, L.

madebyviva pisze...

świetne kartki i albumik też uroczy!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudniasty zestaw!!!
Te kolory...
Te kompozycje...
Te dodatki...
Nieeeeboo :D
:*

JaMajka pisze...

Przecudności :)

Anonimowy pisze...

ef-a-en-te-a-es-te-y-ce-zet-en-e!