29 września 2010

lody...

...taki tytuł nosi mój scrap.
Scrap nr 2, chciałam go zrobić wg pewnej mapki ale jakoś mi nie pasiła i zrobiłam po swojemu, czyli tak jak czułam.
Dużo wycinanek, przeszyć, motyli i kwiatów:)









Wykorzystane materiały ze sklepu scrapki.pl:

Pink Paislee - Cupid - Bow and Arrow

Pink Paislee - Cupid - Hearts Bloom

7gypsies - Venice - Canal

Liquid Pearls - Pink

Petaloo - Wild Roses - białe

K&Company - Cut 'n Paste - Die cut - Cardstock Ephemera

Ściskam serdecznie :)

-Zielonooka

14 komentarzy:

rudlis pisze...

No to mam ochotę na lody :)
Świetny scrap - całość tworzy barwną, dziewczęcą kompozycję. Ma w sobie dużo lekkości...to teraz czas na scrapa numer 3! :)))

tulipanka pisze...

Świetny jest :) no to się rozkręcasz :)

Zielonooka pisze...

dziękuję Rudlis ale obawiam się, że scrap nr 3 szybko nie powstanie:))
Tulipanko - dziękuję:*

Peninia / Gosia pisze...

Piękny scrap!

monikajacka pisze...

piękny scrap,świetnie skomponowany a motylki dają niesamowity efekt:)))

Anna Zaprzelska pisze...

ooo, Kochana, to się rozkręciłaś! Bardzo mi się podoba!

Kasia pisze...

fantastyczny scrap! powinnaś robić je częśćiej :)

Karmeleiro pisze...

wow, super zdjęcie a do tego otoczka!!

Gosik pisze...

sliczny^^

Nowalinka pisze...

Ale sie czaisz z tymi scrapami...dopiero drugi?? A taki ładny, masz talent :))

Magda Łuczak Art pisze...

dawaj dawaj! więcej takich śliczności!

Fioletowe poddasze pisze...

Jest świetny! Piękna pamiątka. Kochana rób kolejne :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Bosski jest!!!
Cudne kolory i kompozycja :)
I te dodatki... mrrrr... :D
:D

gooseberry pisze...

świetna kompozycja, piękne kolory i dodatki, no i zdjęcie rewelacyjne!