15 października 2010

delikatna, kremowa z różem

zamówiona na okrągłą rocznicę urodzin dla wyjątkowej Mamy i Babci






Dziękuję Wam serdecznie za każde miłe słowo:***

Dziś robię sobie dzień lenia bo jestem zmęczona...

A wczoraj miałyśmy spotkanie kreatywne i robiłyśmy scrapa, nooo nie powiem kto ale część się wyłamała (paskudy jedne). Zdjęć niestety nie będzie bo nie zabrałam ze sobą aparatu, biedak zbyt duży i ciężki, nie zmieścił mi się w kieszeni:D.
Dzięki dziewczyny za spotkanie:***, fajnie było:).

Dzięki Kasiu za salę:*

Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)

-Zielonooka

22 komentarze:

OsicaPottery pisze...

śliczna i delikatniutka, nic dodać , nic ująć

bossanova pisze...

piękna, delikatna i niezwykle elegancka!

Inga pisze...

Очень нежная открытка!!! Красиво!

Huma pisze...

ach, ach! Cudowność!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Jest prześliczna! Podoba mi się ogromnie, uwielbiam takie klimaty :)

dziurka pisze...

cudna! ach! muszę ją sobie gdzieś zapisac :)

Unknown pisze...

Jest piękna, chyba się nią zainspiruję:)) jeśli pozwolisz...

Gosik pisze...

cudne kolorki :)

marikusia pisze...

Przyłączę się do zachwytów... Śliczna karteczka, delikatna, subtelna, pięknie skomponowana, cudownie wykonana...

Ewik21 pisze...

cudnie delikatna i bardzo kobieca....domagam się kursu na SP na tak idealne maszczenie i przyszywanie wstązki !!!!! mi ciągle koslawce wychodzą :((((

Asia pisze...

Będę się powtarzać, ale jest śliczna i delikatna!

madebyviva pisze...

woooow!! bardzo piękne!! dostojna i elegancka, a przy tym lekka jak mgiełka - zachwyciła mnie!!

Ewik pisze...

przeurocza...:) ale jestem zawiedziona, że nie będzie fotek z Waszego spotkania... i scrapów... uuu...

Kate pisze...

Przepiękna, delikatna to mało powiedziane ona jest niebiańsko lekka!

Kirsty Vittetoe pisze...

You are just too good at these beautiful soft tones, very romantic, very pretty! And you rolled roses are perfect, I am still trying to master that!

OriBella pisze...

Taka delikatna, śliczna:)

Tusia Lech pisze...

Ależ śliczności!!! Jejciu! Boska karteczka!

Kamilcia_W pisze...

Jakoś czasu brakuję mi na regularne odwiedziny i pisanie pochwała, ale ty na pewno wiesz, że ja rozpływam się jak czekoladka jak tu zaglądam. Ubóstwiam Twój talent, co za tym idzie Twoje prace :*

Jagna pisze...

prześliczna :)

Zielonooka pisze...

dziękuję Wam bardzo:*

BPB pisze...

Niezwykła, delikatna, subtelna, śliczna :))))))))))

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Piękna i bardzo słodka, a kwiatki wyglądają na takie z toru weselnego zdjęte dopiero co.