20 listopada 2010

jak one scrapują??

Od dziś rusza nowa edycja zabaw na blogu scrapki.pl, każdego 20 dnia miesiąca będziemy Wam zdradzać sekrety naszego scrapowania, czyli




Prócz kursów będziemy także prezentować prace tematyczne a dzisiejszy temat brzmi: "Mój ulubiony kawałek muzyczny".
No to mój ulubiony kawałek i praca nim inspirowana



Chciałam utwór z takim romantycznym teledyskiem ale niestety zabronione:/ więc możecie sobie pośpiewać i wyobrazić a ciekawych teledysku zapraszam TU:D
No i pracka:)











A na koniec mikrokursik "jak to zrobić by część tła z papieru nachodziła na zdjęcie?".
Będziemy potrzebować: ozdobny papier scrapowy z ciekawym motywem, bardzo ostry nożyk i ołówek



Przykładamy zdjęcie w tym miejscu gdzie część tła miałaby nachodzić na nie, zaznaczamy ołówkiem miejsce, do którego mamy ciąć. Następnie podkładamy sobie coś pod papier (ja użyłam kawałek pleksi) tak by nie uszkodzić nożykiem np stołu i zaczynamy ciąć wzdłuż wzoru do zaznaczonych fragmentów. Dość mocno dociskamy nożyk by przeciąć papier za pierwszym razem.



Pod wycięty wzór wkładamy zdjęcie i przyklejamy do papieru by nam się nie przesuwało (wyciętego fragmentu nie kleję, on sobie swobodnie nachodzi na zdjęcie).



Z mojej strony to tyle na dzisiaj a tymczasem zapraszam Was do moich koleżanek z DT scrapki.pl, zobaczcie jak one scrapują i co dla Was przygotowały:)
Anai
Betik
Finnabair
Karola
Tusia


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)
Buziaki :***

-Zielonooka



Użyte materiały ze sklepu scrapki.pl:
*Pink Paislee - Sweetness - Picture Perfect
*Pink Paislee - Sweetness - Love Blooms
*Martha Stewart - Floral Vine - dziurkacz brzegowy
*Liquid Pearls - Lemon Yellow
*Prima - Winter Rose - Cherry Frost
*Prima - kwiaty Athena - Skylight
*Stickles Glitter Glue - brokat w płynie - Waterfall
*Prima - Annalee - Journalling Note Card
*K&Company - Cut n Paste - Die-cut Cardstock Ephemera
*Tusz Distress - Peeled Paint

8 komentarzy:

Zielonooka pisze...

Przepraszam ale musiałam zaktualizować post ponownie a raczej go ponownie utworzyć gdyż nie chciał się zaktualizować przez co skasowały się Wasze komentarze więc wybaczcie, wstawię je tu:

Karola
Cudowny scrap!! Cudowne Twoje zdjęcie! Co Ty masz tam na sobie - jakie piękne kwieciste ubranko!
Technika, którą pokazałaś to moja ulubiona, kocham wycinać, podcinać i warstwować co się da :)) Suuper! :*

Gosik
śliczny scrap! Bawiłam się już kilkakrotnie w wycinanie, rezultaty sa świetne :)

Anai
Cudna, kwiecista praca. Technika daje świetny efekt! bardzo bardzo mi się podoba.
No i ta piosenka! bardzo ja lubię :)

Finnabair
Absolutnie, praca kwiecista jest boska, całość zapiera dech :)
Wielki powiew optymizmu w tej szarudze jesiennej :)

lilavati
to się nazywa precyzja cięcia! chyba by mi tak nie wyszło :(
cudna praca
pozdrawiam

Jeszcze raz bardzo Was przepraszam i dziękuję za miłe słowa:*

anai.pl pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
anai.pl pisze...

no. już się martwiłam, że coś zniknęło! ;) i Ci bałagan w komentarzach robię ;-)

Zielonooka pisze...

Aniu zniknęło

Kamila pisze...

Beatko - cudny, taki romantyczny, kobiecy, delikatny - rewelacja :)

Anna Zaprzelska pisze...

Jest tak piękny, że mogłabym wgapiać się w niego godzinami. Wszystko tak idealnie pasuje... cudny!

BETIK pisze...

Jak widzę Ciebie też wciągają LO-ski:)Prześliczna praca Beatko, bardzo lekka. I te kolory cudne!! Pozdrawiam:*
...a co miałaś na myśli pisząc o tych stemplach u mnie?

Kirsty Vittetoe pisze...

This is absolutely gorgeous!