30 listopada 2010

kartki#34

Dziś na Polkach wyzwanie kartkowe, które proponuję ja:). Jest to wyzwanie - odskocznia od świątecznych klimatów, szczegóły wyzwania znajdziecie TU.
Moja praca jest pracą na wyzwanie a jednocześnie projektem dla scrapki.pl.
Przepiękny papier firmy Pink Paislee, kawałek kartonu potraktowanego tuszem, wstążka, koronka i cudny materiałowy kwiat firmy Petaloo, całości dopełniają przeszycia maszynowe i limonkowe perełki.




Zapraszam Was do zabawy na Polki Scrapują:)

Użyte materiały sklepowe:
*Pink Paislee - Sweetness - Love Blooms
*Petaloo - Velvet Rose - cream

*Tusz Distress - Vintage Photo
*Liquid Pearls - Lemon Yellow


Pozdrawiam serdecznie
3majcie się ciepło:)

-Zielonooka

12 komentarzy:

Meii pisze...

Piękna kartka, w moich ostatnio ulubionych kolorach :)

Papier rzeczywiście wygląda świetnie :) Już widzę jak go można wykorzystać :) Żeby jeszcze doba miała 48h :)

Luna77 pisze...

Śliczna kartka, turkusik mój ulubiony :)

Unknown pisze...

Turkus z brązem mmmmmm super zestawienie, urocza karteczka

aaa pisze...

Piękna paletka. Ja chciałam zwrócić uwagę na pięknie podwójnie wywiązaną wstążkę!
Moje kokardki zwykle wychodzą koślawe nie mówcą już o podwójnym wiązaniu.....

OsicaPottery pisze...

śliczna!
i kartka i kolory i podwójna kokardka!

Gosik pisze...

super kokarda! sliczna kartka :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Very pretty, I love the colors, the DP goes perfectly with the bow!

Ewelina pisze...

Papier faktycznie przepiękny, a kartka? cudo!!!

maj. pisze...

A jakie doskonałe przeszycia!!! Piękna kartka!

Urszula Cz.Nardello pisze...

niesamowita!!!! :)

Ulotne Chwile pisze...

Cudna karteczka:)
Pozdrawiam

cyga pisze...

piękna, nic dodać nic ująć