5 listopada 2010

zapomniana ramka

Dawno, dawno temu za 7 górami, za 7 lasami, za 7 rzekami i za 7 morzami i za 7 lotniskami, gdzieś tam w przestrzeni międzyplanetarnej i sieciowej, została zorganizowana wymianka Zespołu Polkowego:).
W ramach tej wymianki Mirabeel otrzymała ode mnie ramkę









A ja otrzymałam piękny notes z zakładką od Kamilki:) możecie go zobaczyć TU.
Jeszcze raz bardzo dziękuję:***:)

Pozdrawiam i dziękuję Wam za każde dobre słowo:***
Aaaaaaaaaaaa zapomniałabym, już dziś jest możliwość kupienia listopadowego kitu "Snow Shoe" - dostępny jest TU.

Do następnego razu:))

-Zielonooka

14 komentarzy:

Kirsty Vittetoe pisze...

Gorgeous, I am loving every bit of this creation!

Dusia pisze...

ale piękny!!!

Dorota pisze...

Rameczka jak marzenie! Przepięknie Ci wyszła!

UHK Gallery pisze...

Przecudna jest!!!!!!

Joanna Oborska pisze...

Ja bym o takiej nie zapomniała ;)

Karolina Bajek pisze...

o rany, cudna jest!!! bo chyba wcześniej nie widziałam :/

lastivka pisze...

wow! wow! wow!

Karmeleiro pisze...

oh, jakie cudo!!! te koronki i koraliki na togu środkowego obrazka....

Ludkasz pisze...

wow, cudna:)

Tusia Lech pisze...

Ależ cudo!!!!

Gosik pisze...

urocza^^

Lili pisze...

o matulu! cudeńko nad cudeńkami! piekna, a tych szczególików ile ma, ehh, ty to masz to coś, wiesz? no, pewnie ze wiesz:)

lauren bergold pisze...

wow! **WOW**!!! this is just soooooo incredibly beautiful, original, amazing, wonderful...i could GO ON, but really i just want to stare at the photos more!!! :)

Guriana pisze...

rameczka jak marzenie... obłędna!!:))