11 grudnia 2010

lato w środku zimy?

A tak bo mi się zachciało:P
Przepiękna kolekcja Annalee i cudne róże Primy sprawią, że każda kartka wygląda wyjątkowo.
Ta różana karteczka znalazła już swojego właściciela a stworzona została jako mój kolejny projekt dla scrapki.pl.




Cudne są te róże, prawda?


Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa:)

-Zielonooka

Użyte materiały ze sklepu scrapki.pl:
*Prima - Winter Rose - Cherry Frost
*Prima - Annalee - Ashton
*Prima - Annalee - Journalling Note Card

*Liquid Pearls - Pastel Raspberry
*Liquid Pearls - Petal Pink
*Acrylic Paint Dabber - Lake Mist
*Tusz Distress - Peeled Paint
*Tusz Distress - Antique Linen

18 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Ach jest piękne i wyjatkowa...a lata w środku zimy jak najbardziej mi potrzeba:)Buziak

lilavati pisze...

przepięknej urody kartka :)

mamuta pisze...

Wow, prawdziwe lato, kwiaty kwitną ... mmmm

Saskia pisze...

Gorgeous card!

Saskia :)

BETIK pisze...

Przepiękna!!!:*

Karmeleiro pisze...

mm,aż mi zapachniało różanym ogrodem!

cyga pisze...

kwiatowy zawrót głowy

Ros pisze...

Absolutely stunning

Daria tworzy pisze...

Piękna :) Ąż miło popatrzeć na coś nnego niż świąteczne klimaty :)

Anonimowy pisze...

Zakochałam się w niej dożywotnio :) Jest rewelacyjna!!

Gosik pisze...

niezwykle elegancka,stylowa kartka :)

Ania z poddasza pisze...

Beatko, jak myślisz, zmieścisz się w pudełko? Jeśli tak to proszę wyślij mi siebie :D CUDO!!

Kirsty Vittetoe pisze...

So pretty!!!! Like your feminine touch!

Lili pisze...

tak kartka jest boska! oj jaka boska!

kartkomania.com pisze...

cudowna karteczka !!!

Kasia B. pisze...

przepiękna!!
uwielbiam i podziwiam Twoje prace...

Anna Zaprzelska pisze...

Obłędnie piękna! Wgapiam się zauroczona - urodziny mam 22 maja - też chcę taką:)

BPB pisze...

Cudowna jest :)