30 stycznia 2011

from my heart to yours

Delikatna, subtelna i pastelowa kartka to mój ostatni projekt z kitu "My Funky Valentine".







Zaglądajcie na Pixie Dust Paperie, bo już jutro będziecie mogli zobaczyć zajawkę nowych projektów DT, które powstały z kolejnego zestawu - jeszcze nie mogę zdradzić jego nazwy ale mogę Wam obiecać, że nie będziecie zawiedzeni;)

Prócz tego zapraszam Was na 4 rundę słodkości, które możecie zdobyć na PDP. Po cichu powiem Wam, że nie jest to ostatnia runda;).

Na koniec chciałam serdecznie podziękować za wszystkie życzenia urodzinowe jakie otrzymałam - dziękuję bardzo za pamięć i za prezenty jakie do mnie dotarły (już niebawem się nimi pochwalę). Dziękuję jeszcze raz:****




Pozdrawiam i ściskam serdecznie:*:)

Życzę Wam miłej niedzieli:)



-Zielonooka

15 komentarzy:

Ewik21 pisze...

Faktycznie pastelowa i delikatna i do tego przeeepiękna !!!

Klarysa. pisze...

o rany cudo ...normalnie cudo;)

Encza pisze...

Piękna jest !!!!! Taka delikatna i lekka - istne cudo!!!!!!!!!!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Bardzo przyjemna, delikatna karteczka.

Kasia pisze...

jaka stonowana kartka...
przyznaję się bez bicia - będę Cię nawiedzać więcej i więcej :)

Anonimowy pisze...

Och... śliczna =]

Saskia pisze...

Beautiful card, so sweet and so elegant!

Saskia :)

Ros pisze...

Incredibly beautiful ... LOVE this card

Ludkasz pisze...

Piekna:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna kartka :) Papiery faktycznie sliczne, stemple i kwiatki kreciolki :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna kartelucha!!!
:*

Róża pisze...

Piękna! I te kolory! Fantastyczne!

PS Przyznam się, że mam alergie na różowy, dlatego ostatnio rzadziej tu zaglądam. Mam nadzieję, że od połowy lutego się to zmieni :-)

:-*

Małe Decou pisze...

śliczna fantastyczna! na urodzinki nie zdążyłam z prezentem do Ciebie więć teraz nadrabiam zaległości i zapraszam po wyróżnienie za piękną pracę jaką robisz słodząc każdą moją zdołowaną chwilę! pozdrawiam i ciągle wzdycham nad twoimi dziełami!

Rachel pisze...

śliczna!!!:)

Sasha pisze...

Ellegant and beautiful!!