5 stycznia 2011

TY+JA=MIŁOŚĆ

Choć nie obchodzę Walentynek i rzadko robię kartki z tej okazji to tym razem będzie ich trochę. W moje ręce dostał się zestaw miłosnych papierków firmy MME, którą przyznam szczerze coraz bardziej lubię;), choć czasami są nieznośni bo obie strony ich papierków są cudne i wtedy mam dylemat:))).

Dziś Walentynkowa kartka "you&me" - projekt dla scrapki.pl.




To tyle na dziś:)

Dziękuję za noworoczne życzenia i pozdrawiam serdecznie:*

XOXO

-Zielonooka


Użyte materiały ze sklepu scrapki.pl:
*MME - State of the Heart - zestaw
*Martha Stewart - Doily Lace - dziurkacz brzegowy
*Martha Stewart - Round Lattice - zestaw puncherów
*Stickles Glitter Glue - brokat w płynie - Xmas Red
*Liquid Pearls - Petal Pink
*Hero Arts - stempel - Circle Doily

15 komentarzy:

Agnieszka M pisze...

Beatko śliczna karteczka.... Też mam taki dylemat z tymi papierami :( najchętniej bym wogóle ich nie cięła tylko patrzyła na nie :))

KOLOROWY ptak pisze...

fantastyczna w każdym calu! niesamowite detale!

Dorota pisze...

Przepiękna kartka, nie jest przesłodzona (co jest domeną kartek Walentynkowych ;)z ciekawością czekam na kolejne projekty :)

Kasia Udalska pisze...

Piękna kartka - miłosna, ale bez kiczu i zbytniej cukierkowatości :) bardzo mi się podoba! A co do papierów dwustronnych, to ja zawsze mam dylemat i żal mi tej drugiej strony... :D

Anonimowy pisze...

Ślicznie wyszła Ci ta karteczka :)

Ulotne Chwile pisze...

Jest przepiękna pozdrawiam noworocznie

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna, ciekawa. Super praca :)
Przeszycia na wstazce swietne :)
Pozdrawiam.

Kirsty Vittetoe pisze...

Beautiful card Miss Z!!!

Noami pisze...

urocza Ci wyszla!!!

Ewelina pisze...

Cudna!!!

Kasia G. pisze...

śliczna:)

ushii pisze...

fajna i nieprzesłodzona :)

Beatko bardzo dziękuję za życzenia świąteczne, nie miałam okazji wcześniej podziękować, bo trochę się połamałam i ciężko mi było pisać :(

Pozdrawiam cieplutko!

cyga pisze...

miłośnie się robi na blogach, czarny stempel ładnie równoważy słodkości

Księżniczka pisze...

orginalna i baaardzo ladna karteczka...
gratuluje ;)

RosaliaArt pisze...

kartkowa miss :)