20 lutego 2011

jak one scrapują?? odcinek 4

Dacie wiarę, że to nasze 4 spotkanie??? Hahahaha i kto by pomyślał:D
Zapraszam Was na kolejną odsłonę



Tym razem tematem przewodnim są "perły". Muszę przyznać, że długo się zastanawiałam jak to ugryźć. W głowie było kilka pomysłów ale ostatecznie skończyło się na czymś zupełnie innym niż zamierzałam.
Nie podeszłam zbyt dosłownie do tematu no bo któż ma prawdziwe perły, ja bynajmniej nie:D.
Jak sobie poradziłam z tematem sami zobaczcie:)




W swojej pracy zastosowałam perły w płynie, półperły samoprzylepne i perłowy ćwiek.
No i jak to zwykle bywa na koniec mikrokursik. Tak, tak zanudzę Was, dziś kolejny ręcznie robiony ale tym razem materiałowy kwiat:))

1. Potrzebujemy: kawałek materiału, koraliki, ćwiek, nożyczki, nitkę i igłę. Szerokość materiału zależy od tego jaki duży chcemy uzyskać kwiat, długość zaś od tego jak bardzo ma być pomarszczony.



2. Pasek materiału składamy na pół i fastrygujemy wzdłuż ciętych krawędzi.



3. Gdy już to zrobimy, końce nitek dość mocno ściągamy i zawiązujemy.



4. Końcówki materiału ukrywamy, wkładając jeden w drugi.




5. Następnie cały brzeg kwiatka, zaczynając od tych założonych końców, przeszywamy na maszynie, tak aby trochę spłaszczyć nasz kwiat.



6. Tak przygotowany kwiat możemy dowolnie ozdobić, np.: ćwiekiem i koralikami, guzikiem lub w jakikolwiek inny sposób.

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam do zrobienia własnych materiałowych kwiatków, na które nie trzeba wydawać zbyt wiele kasy;)

A teraz zapraszam Was do moich koleżanek z zespołu: Anai, Betik, Finnabair, Karoli, Mirabeel i Tusi. Zobaczcie jakie tajemnice swego warsztatu dziś Wam zdradzą;).

Użyte materiały ze sklepu scrapki.pl:
*Prima - Madeline - papiery 6x6 cali
*Tusz Archival - Coffee

Miłej niedzieli życzę:)))

-Zielonooka;)

6 komentarzy:

Brydzia pisze...

Śliczny kwiatuszek,muszę spróbować! Pozdrawiam!

Karmeleiro pisze...

ale poszalałaś! istne cacuszka!

Ros pisze...

Absolutely beautiful ... thanks for the tutorial

Tusia Lech pisze...

Przeboski kwiatek!!!
Muszę spróbować :)

anai.pl pisze...

Beatko, rewelacyjny pomysł z tym dodatkowym obszyciem kwiatka dookoła! Koniecznie do zapamiętania, bo dzięki temu uzyskuje się zupełnie nowy efekt :)
Ech, za to właśnie tak lubię ten cykl - zawsze coś nowego człowiek wypatrzy :)

Aldi pisze...

swietny pomysl z tym kwiatkiem,pewnie go kiedys wykorzystam:)