10 lutego 2011

zabawa w liftowanie

Podoba Wam się te hasło?? Brzmi nieźle, co? Otóż dziś na blogu scrapki.pl zaczynamy nową zabawę - zabawę w liftowanie, do której zapraszamy również Was. Co musicie zrobić aby się z nami bawić - TU znajdziecie szczegółowe informacje:).
A co dziś jest do zliftowania? Rameczka, o ta




Muszę przyznać, że to dla mnie duże wyróżnienie, że dziewczyny z DT scrapki.pl zliftowały moją pracę i powiem Wam, że ogromnie mnie zaskoczyły:). Ich prace i interpretacje są GENIALNE!!!
Tak jak każda z nas jest inna, tak i prace są inne. Każda praca ma w sobie coś i każda mi się podoba, każda jest wyjątkowa.

Dziewczyny WIELKIE BRAWA dla Was, suuuper sobie poradziłyście:)).


Czytelników i zaglądaczy zapraszam serdecznie na blog scrapki.pl by zobaczyli wszystkie liftowe prace a także osobno do każdej mojej przezdolnej koleżanki z Zespołu -Anai, Betik, Finnabair, Karoli, Mirabeel i Tusi - zobaczcie jak one to zliftowały;)

Pssssyt powiem Wam jeszcze, że biorąc udział w zabawie liftowej możecie wygrać bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie scrapki.pl. I uwaga - wcale nie trzeba używać materiałów zakupionych w sklepie :) - suuper, co??:))

Pozdrawiam i buziaki ślę;)

-Zielonooka

3 komentarze:

Kirsty Vittetoe pisze...

Lovely, I still remember this, and I follow the link and saw the beautiful work of the other DT too, very interesting!

Ewik pisze...

przepiękna jest ta rameczka, jeszcze ten kolor... mam słabość do zielonego:)

lauren bergold pisze...

well it is no surprise to ME that you are the subject of such a wonderful tribute...OR...that they would pick this gorgeous project to "lift"! i think it just shows that they have excellent VISION...and good taste! :)