3 kwietnia 2011

pudełko

Oto pierwszy z nowych kwietniowych projektów dla Pixie Dust Paperie z zestawu "Country Farm Stand". Metalowe, kolorowe pudełko po lidlowskich landrynkach zamieniłam w delikatne pudełko na mały prezent.
Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia oryginalnemu pudełku bo zbyt szybko mnie dopadła wena:D.







 
Do środka włożyłam ostatnio moje ulubione cuksy (chcesz mi sprawić przyjemność - kup mi białe michałki lub storczyka;)).
 
Miłej niedzieli, zmykam w plener:))
 
-Zielonooka

25 komentarzy:

Merrymaking pisze...

Wow, urocze pudełeczko. Absolutnie uwielbiam takie drobiazgi w romantycznym stylu! <3

JagaBa pisze...

piękne,mega romantyczne!!
a michałki to i moje ulubione cuksy..hmm..ja nawet nie wiedziałam,ze są już białe..?!

Malgodia pisze...

Jest poprostu piękne i koniec :)

Ewelina pisze...

Postuluje o schowanie michalkow;) (u mnie w miescie ich nie ma UK)Sliczna praca cudowne te papiery

leeenka3 pisze...

piekne pudełko oj chciałabym takie mieć cudenko:) na pierścionki:)

Inessa pisze...

Так нежно, красота!

Linda Breedlove pisze...

So gorgeous... LOVE it!

Catherine SIWCZAK pisze...

very nice and soft
Catherine

jola_zola pisze...

jest tak piękne, że aż dech zapiera... niech wena nigdy Cię nie opuszcza, bo przecudnej urody przedmioty tworzysz ... szok!

agea pisze...

świetne pudełeczko, fajniutki pomysł:)

Brydzia pisze...

Śliczne pudełeczko!!! A cukierasy to i moje ulubione, choć wolę oryginalne w złotku :))Pozdrawiam wiosennie :))

Anna Sokołowska pisze...

boskie, że aż szok! :) zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.

Татьяна А. pisze...

Very beautiful work!!!!

asica.p pisze...

o mamuniu ale piekne!!!chyba bym umarla,jakbym takie dostala:)tez lubie te biale michalki,a idealnie sie zgraly z pudeleczkiem !!!no lowe go poprostu:))))

Ros pisze...

Stunning!!! I love this little box

Alexandra pisze...

Piękne pudełko, a w środku moje ukochane białe michałki - uwielbiam!!!

Anna Zaprzelska pisze...

Obłędne pudełeczko!!!!!

Nowalinka pisze...

Ale wypasione, piękne i eleganckie bardzo :)

Tusia Lech pisze...

Przepiękne pudełeczko :*

Luna77 pisze...

Pudełeczko jest urocze! Takie delikatne, piekne po prostu !

Unknown pisze...

śliczne klimatyczne pudełeczko

ushii pisze...

cuuuuuuuuudne! takie delikatne, sliczne po prostu!! jestem zachwycona :)

Ewik pisze...

ja także jestem zachwycona, śliczne, delikatne pudełeczko!

Kirsty Vittetoe pisze...

Simply breathtaking!!!

edit pisze...

Beatko, wybacz z baraku czasu rzadko wpadam do ciebie ... a tak lubię, ale dzis sobie przejrzałam to i owo :) a to pudełko jest obłędne, śliczności po prostu, delikatne eleganckie... dobrze wiedzieć o ulubionych cuksach:) pozdrawiam:)